پژوهشگاه مواد و انرژی البرز با دانشگاه مالزی تفاهم‌نامه امضا کرد

کد خبر: ۲۲۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹ 02 May 2016


مسئول امور بین‌الملل پژوهشگاه مواد و انرژی ایران مستقر در استان البرز از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین این پژوهشگاه و دانشگاه مالایا کشور مالزی خبر داد.

نیما نادری در گفتگو با مهر با بیان اینکه این تفاهم‌نامه در زمینهٔ فعالیت‌های علمی، پژوهشی، فناوری و آموزشی برای مدت پنج سال منعقد شد، گفت: این تفاهم‌نامه باهدف تبادل اعضای هیئت‌ علمی در زمینهٔ فعالیت‌های تحقیقاتی و آموزشی، مشارکت در توسعه برنامه‌های درسی و برگزاری دوره‌های مشترک در مقطع تحصیلات تکمیلی منعقد شده است.

وی ایجاد فرصت‌های مطالعاتی، برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت در حوزه مواد پیشرفته و انرژی‌های تجدید پذیر، برگزاری درس گروهی، اجلاس و کارگاه‌های آموزشی و دیگر فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی را از دیگر موارد مورد درخواست طرفین در این تفاهم‌نامه عنوان کرد که به امضای دکتر محمدمهدی هادوی، رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی و پروفسور داتو محمدامین جلال الدین رئیس دانشگاه مالایا رسید.

مسئول امور بین الملل پژوهشگاه مواد و انرژی ایران مستقر در استان البرز با بیان اینکه دانشگاه مالایا با بیشتر دانشگاه های تراز اول جهان تفاهم نامه همکاری امضا کرده است، گفت: مفاد این تفاهم نامه در آینده نزدیک اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه مالایا، یکی از بهترین دانشگاه ‌های مالزی با موقعیتی برجسته در سطح دنیاست، گفت: این دانشگاه در سال ۲۰۱۳ در رتبه‌بندی دانشگاه ‌های دنیا در رتبه ۱۶۷ و در سال ۲۰۱۴ در رتبه ۱۵۱ قرار گرفت و از آنجا که مدرک این دانشگاه در تمام کشورهای دنیا ارزشیابی ‌شده و قابل قبول است، یکی از پرطرفدارترین دانشگاه‌ها در مالزی برای دانشجویان خارجی است
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار