استقلال می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود

کد خبر: ۲۲۲۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹ 02 May 2016


مدافع اسبق استقلال و تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: استقلال در این فصل می‌تواند جام قهرمانی را از آن خود کند.

فرشاد فلاحت‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در لیگ برتر این دوره شاهد هستیم که پس از سال‌ها استقلال و پرسپولیس توانستند رضایت بخش زیادی از هواداران خود را به دست آوردند.

وی تصریح کرد: کسب نتایج خوب و حضور در بالای جدول و رقابت برای قهرمانی تا روزهای پایانی ازجمله مواردی است که رضایت هواداران استقلال و پرسپولیس را جلب کرده است.

مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال تهران که با این تیم سابقه قهرمانی در ایران و آسیا را دارد، افزود: متاسفانه در روزهای ابتدایی سال پرسپولیس با مشکلاتی روبه‌رو بود، اما با مدیریت صحیح به مسیر اصلی بازگشت و از سوی دیگر استقلال در هفته‌های پایانی دچار مشکلاتی شد.

فلاحت‌زاده با اشاره به شکست استقلال در شهرآورد برابر رقیب سنتی خود گفت: جمع‌کردن تیمی که با این شکست حضور در صدر جدول را از دست داده، کار بسیار سختی بود که خوشبختانه بازیکنان، مدیریت و کادر فنی با کسب 2 پیروزی برابر فولاد و سایپا این مهم انجام شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تیمی می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود، گفت: سرنوشت قهرمانی در دست استقلال است و اگر برابر تراکتورسازی و صبا مانند روزهای خوب و در اوج بازی کند، قهرمان لیگ برتر می‌شود.

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: اما اگر استقلال نتواند بر حاشیه‌های سخت روزهای پایانی لیگ غلبه کرده و روحیه بازیکنان خود را حفظ کند، در دو هفته آخر دچار مشکل شده و پرسپولیس و استقلال خوزستان آماده ربودن جام هستند.

فلاحت‌زاده بیان داشت: استقلال می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود، به شرط آنکه روحیه قهرمانی داشته و در دو رقابت باقی مانده کوچک‌ترین اشتباهی را مرتکب نشود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که دو هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشورمان تبدیل به زیباترین و با اخلاق‌ترین روزهای فوتبال ایران شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار