نظر عارف درباره لعن دولت احمدی نژاد

عارف: سیاه‌نمایی در حق برجام، ظلم در حق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۲۱۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۳ 27 April 2016
به گزارش تابناک یزد، محمدرضا عارف رییس شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان عارف در همایش اصلاح طلبان شهرستان مرند و جلفا گفت: سیاه‌نمایی در حق برجام، ظلم در حق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
عارف با بیان اینکه دولت تدبیر و امید، وارث ٦٠٠ هزار میلیارد تومان بدهی دولت گذشته است، ادامه داد: این رقم در حدود ٢٠ بودجه عمرانی کشور است. اکثر وعده های دولت همچون مساله برجام، محقق شده است. لغو تحریم‌های ظالمانه و حفظ فعالیت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران از دستاوردهای ارزشمند برجام است و وظیفه همگانی است از این دستاوردها حفاظت کنیم.

وی با بیان اینکه سیاه نمایی در حق برجام، ظلم در حق نظام است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله) بهترین حامی و مدافع برجام بودند. رفتار مدعیان ولایت را در مجلس دیدیم و مشاهده کردیم که عده ای، بی انصافی خود را به حد اعلی خود رساندند و به فرزندان مومن و متعهد این نظام، اهانت کردند.
عارف همچنين در واکنش به رفتار یکی از حضار مبنی بر لعن دولت احمدی نژاد تصریح کرد: لعن فرستادن در مشی اصلاحات جایی ندارد و دعا می‌کنیم کسانی که مشکلات متعددی را برای مردم این سرزمین ایجاد کردند به راه راست هدایت شوند.
انتخاب

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار