پيكر مطهر شهيد مدافع حرم در تبريز تشييع شد

پیكر پاک و مطهر شهید مدافع حضرت زینب (س) “صادق عدالت اكبری" بر دوش مردم ولایتمدار تبریز تشییع و در گلزار شهدای وادی رحمت این شهر به خاك سپرده شد.
کد خبر: ۲۱۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 25 April 2016
 آئین تشییع این شهید والامقام، قبل از ظهر امروز طی مراسم ویژه نظامی از مقابل میدان شهدا به سمت میدان ساعت برگزار و پس از اقامه نماز توسط آیت الله محسن مجتهدشبستری نماینده ولی فقیه در استان، در گلزار شهدای وادی رحمت به خاک سپرده شد

شهید عدالت اكبری 28 ساله كه همزمان با وفات آن حضرت در منطقه جنوب غربی شهر حلب سوریه و طی درگیری با نیروهای تكفیری داعش به شهادت نائل آمده است.
 
فرمانده سپاه عاشورا در مراسم تشییع پیكر این شیهد مدافع حرم گفت: مردم ایران اسلامی هیچگاه راه و مرام امام راحل و منویات رهبری در دفاع از اسلام و انقلاب را هرگز فراموش نمی‌کنند و امروز شاهد جنگ بین اسلام و کفر هستیم.

 غلام عسگر كریمیان با عنوان اینکه ایران به خاطر پایبندی به ماهیت انقلابی و سلطه ستیزی در سه عرصه مهم جنگ نرم، جنگ سخت و جنگ امنیتی درگیر است، اظهار کرد: بر همین اساس امروز رزمندگان ایران اسلامی در فراسوی مرزهای میهن اسلامی از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی دفاع می‌كنند و حضور رزمندگان ایرانی در سوریه دلیل عقلی دارد  و در واقع امروز تكفیری‌ها در جنگ نیابتی با جمهوری اسلامی ایران وارد جنگ شده‌اند و هدف اصلی آن‌ها از بین بردن نظام الهی و اسلامی ایران است.

 وی تأکید کرد: اگر ما دشمنان تفكیری و داعشی را در سوریه و عراق زمین گیر نكرده و به خاك ذلت نمی‌نشاندیم چه بسا امروز شاید در تهران با دشمن درگیر شده و جنگ می كردیم.

 فرمانده سپاه عاشورا تأکید کرد: شهدای مدافع حرم را رهروان واقعی نهضت عاشورا و مطیع فرامین رهبری است و این شهدای والامقام با نثار خون خود با خدا وارد معامله شدند تا پرچم اسلام و قرآن در جهان پایدار بماند و ما برای همیشه تاریخ مدیون این خون های پاك هستیم./ایسنا

 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار