سودآوری فرش برای مددجویان کمیته امداد تفت

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تفت گفت: در سال گذشته بافت فرش برای مددجویان تحت حمایت این نهاد بیش از یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال سودآوری داشته است.
کد خبر: ۲۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳ 12 April 2015
سودآوری فرش برای مددجویان کمیته امداد تفتبه گزارش تابناک یزد،محسن علیزاده اظهار داشت: صنعت قالیبافی میراث گذشتگان این منطقه بوده که به نسل امروز منتقل شده و مورد استقبال مردم به ویژه روستاییان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از تولید فرش در کشور توسط کارآفرینان کمیته امداد تهیه می شود، بيان کرد: تولید و بافت فرش توسط مددجویان تحت حمایت، زمینه ایجاد اشتغال و اقتصاد پایدار را برای آنها فراهم می کند.

علیزاده عنوان کرد: مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته ۴۷۰ مترمربع فرش دستی بافتند که ارزش ریالی این فرشها یک میلیارد و ۹۷۵ میلیون ریال بوده و از این میزان یک میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال برای مددجویان سودآوری داشته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تفت تصریح کرد: این نهاد با تأمین مواد اولیه مرغوب و مناسب، همانند رنگ و ریس و نقشه قالی، پرداخت تسهیلات، مشاوره شغلی همچنین فروش تولیدات فرش کارآفرینان در بازارهای معتبر، تلاش مي کند تا بیشترین سود نصیب خانواده ها شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار