ترویج فرهنگ ایثار و آشنایی با اهداف امام راحل در دستور کار است

کد خبر: ۲۱۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 23 April 2016


رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت: ترویج فرهنگ ایثار و آشنایی با اهداف امام راحل در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی یعقوبی ظهر امروز در حاشیه تجدید میثاق دانش‌آموزان این ناحیه با آرمان‌های امام راحل اظهار داشت: براساس تدابیر و برنامه‌ریزی‌های انجام شده 220 مدرسه ناحیه یک کرج در این طرح شرکت کرده و با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق می‌کنند.

وی با بیان اینکه شناخت امروز دانش‌آموزان با آرمان‌های امام راحل یکی از مهمترین وظایفی است که باید به درستی در مدارس اجرایی شود خاطرنشان کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس نوجوانان بسیاری در جبهه‌ها حاضر شدند و برای دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب جان خود را فدا کردند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک کرج افزود: ایثار و ازخودگذشتگی نوجوانان دیروز باید در بین نسل امروز نهادینه شود.

وی با بیان اینکه نوجوانان امروز الگوهایی بسیار بزرگ را دارند، گفت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با دسیسه‌های مختلف درصدد ضربه زدن به این انقلاب بودند اما هوشیاری و آگاهی مردم و ولایتمداری آنان سبب شده است که تاکنون دشمنان هرگز نتوانند به توطئه‌های خود جامه عمل بپوشانند.

به گفته وی این طرح با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز اجرایی شده است که در این راستا با معرفی رزمندگان اسلام و شهدا به نسل امروز اخلاق و منش و نوع زندگی آنان برای نوجوانان امروز بازگو می‌شود.

یعقوبی گفت: در این طرح دانش‌آموزان با حضور در مزار شهدا و گلباران مزار شهدا، تهیه دلنوشته‌ها و ... با آرمان‌های امام و شهدا پیمانی مجدد بستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار