عزاداري و دسته روي قائمشهري ها در سوگ مهرداد اولادي

کد خبر: ۲۱۶۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 21 April 2016
براساس يك رسم ديرينه در استان مازندران ، پس از مرگ هر جوان دوستان و بستگان وي در قالب دسته هاي عزاداري به منزل او مي روند و با مرثيه خواني و سينه زني ، با خانواده مرحوم اعلام همدردي مي كنند.
مرگ مهرداد اولادي كه جامعه ورزشي مازندران و هواداران وي را دچار شوك كرده و در غم و اندوه سنگين فرو برده است ، باعث تشكيل دسته هاي مختلف عزاداري به صورت خودجوش توسط شهروندان و ورزشكاران در قائمشهر شد و هر دسته اي نيز به نوبت با حضور در منزل پدري اين فوتباليست ، با خانواده وي همدردي كردند.
دسته هاي عزادار با در دست داشتن بنر و پلاكاردهايي كه در آنها ويژگي هاي اخلاقي اولادي توصيف شده بود و همچنين روي دست گرفتن تصاوير اين ورزشكار بويژه هنگام حضور در ميادين ورزشي ، مسير خيابان هاي مختلف قائمشهر را تا منزل پدري اولادي عزاداري كردند.
شركت كنندگان در اين دسته هاي عزاداري با پوشيدن لباس مشكي و با مداحي و سينه زني ، هنگام طي مسير شعار ' خداحافظ مهرداد با تعصب ' هم سر مي دادند.
دسته هاي عزاداري پس از حضور در منزل پدري مهرداد در كوچه هشتم شاهد شهر قائمشهر ، مرثيه سرايي و سينه زني كردند.
همچنين عده اي از چهره هاي شاخص ورزشي نيز از صبح روز چهارشنبه تا نيمه هاي امشب در منزل پدري مهرداد اولادي حضور يافتند و مصيبت وارده را به خانواده داغدار اين ورزشكار تسليت گفتند.
آئين تشييع پيكر مهرداد اولادي قرار است ساعت8 و 30 دقيقه پنجشنبه از استاديوم وطني قائمشهر آغاز شد و تا ميدان طالقاني اين شهر ادامه يابد.
جسد اين فوتباليست مشهور پس از آن به روستاي قاديكلاي بزرگ منتقل مي شود تا در آرامستان آستانه سر محله دارخيل اين روستا به خاك سپرده شود .
مهرداد اولادي بازيكن تيم هاي فوتبال استقلال ، پرسپوليس و ملوان بندر انزلي روز سه شنبه بر اثر ايست قلبي دار فاني را وداع گفت .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار