دشمنان تغییرسبک زندگی ایرانی‌ها رادنبال می‌کنند

نماینده ولی فقیه در استان ‌اردبیل با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال تغییر سبک زندگی ایرانی هستند، گفت: ‌نیاز است مسئولان فرهنگی با اجرای برنامه‌های هدفدار و مناسب ‌این نقشه‌های دشمنان را به‌طور اساسی خنثی کنند.
کد خبر: ۲۱۲۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴ 14 April 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی عصر امروز در دیدار با جمعی از هنرمندان و مسئولان فرهنگی استان اردبیل به‌مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: یکی از نیازهای اساسی در جامعه تولید برنامه‌های فاخر هنر انقلاب اسلامی بوده که نیاز است این برنامه‌ها به‌طور اساسی در اردبیل تولید و تدوین شود.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان نقش به‌سزایی در تولید هنرهای فاخر انقلاب اسلامی دارند، افزود: این هنرمندان می‌توانند با تفکر و اندیشه عمیق نسبت به تولید آثار هنری فاخر انقلاب اسلامی اقدام کرده و نقش به‌سزایی در هوشیاری و آگاهی نسل جوان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی داشته باشند.

امام جمعه اردبیل با اشاره به توطئه‌ها و تلاش دشمنان در عرصه‌های مختلف برای تخریب ارزش‌های اسلامی گفت: امروزه بزرگ‌ترین ابزار دشمن هجمه‌های فرهنگی بوده که با این امر‌ در صدد تضعیف فرهنگ اسلامی و به وجود آوردن فرهنگ غرب در جامعه است و نیاز است همگان به‌ویژه مسئولان فرهنگی در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشند.

آیت‌الله عاملی بیان کرد: دشمنان و استکبار جهانی به‌دنبال تغییر سبک زندگی ایرانی هستند و درصدد از بین بردن آداب و رسوم اسلامی مردم منطقه بوده‌اند که نیاز است مسئولان فرهنگی با اجرای برنامه‌های هدفدار و مناسب فرهنگی این نقشه‌های دشمنان را به‌طور اساسی خنثی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: هنرمندان از قشرهای فرهیخته و بابصیرت جامعه هستند و باید نگاه به هنرمند نگاهی احترام‌آمیز باشد که نیاز است برای ایجاد انگیزه در بین هنرمندان کشورمان اهتمام ویژه‌ای توسط مسئولان مربوطه انجام شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار