اجرای 252 طرح اشتغالزایی در کمیته امداد مهریز

کد خبر: ۲۱۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 11 April 2015

به گزارش تابناک یزد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد، سیدمهدی حسینی مبارکه اظهار داشت: ایجاد فرهنگ کار و تلاش بین مردم جامعه، ایجاد مشاغل مولد و غیرمولد، ارتقا و پیشرفت وضعیت زندگی نیازمندان به حد نیاز و مبارزه با فقر به همراه اشتغالزایی می‌تواند در پیشرفت جامعه بسیار مفید و مؤثر باشد.

وی با بیان اینکه کمیته امداد به عنوان یکی از متولیان اصلی امر اشتغال در کشور قرار است در سال جدید با رویکردی جامع، زمینه اشتغال مددجویان زیر پوشش را فراهم آورد، بیان کرد: اشتغالزایی و توانمند کردن خانواده‌های مددجوی امداد از مهم‌ترین اهداف این نهاد مقدس است.

حسینی مبارکه عنوان کرد: در سال گذشته بیش از 30 میلیارد و 683 میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی از محل اعتبارات بانکی و امدادی به 252 نفر از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان مهریز اعطا شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهریز یادآور شد: این تسهیلات برای اجرای طرح‌های خودکفایی (خوداشتغالی)، مشاغل خانگی (توان‌افزایی) و کارانگیزی و در زمینه‌های مختلفی از جمله کشاورزی، دامپروری، صنفی و صنعتی، خدمات، قالیبافی و ... به مددجویان کمیته امداد شهرستان مهریز ارائه شد.

وی ادامه داد: در این مدت همچنین 57 مورد طرح تبدیلی (توان‌افزایی به خودکفایی) با هزینه‌ای بالغ بر 7 میلیارد و 361 میلیون ریال اجرایی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار