مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

امضای بیانیه مشترک نشان داد ایران اهل منطق و گفت‌وگو است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: با امضای بیانیه مشترک بین کشورهای 1+5 و ایران به دنیا ثابت شده که جمهوری اسلامی اهل گفت‌وگو و منطق است.
کد خبر: ۲۰۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰ 08 April 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری در نخستین جلسه پرسنلی این اداره کل در سال 94 با اشاره به تلاش‌های دیپلماتیک برای به رسمیت‌ شناختن دستاوردهای هسته‌ای و دفاع از حقوق جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: نفس اینکه در یک سوی میز مذاکره 6 کشور ابرقدرت جهان و در دیگر سو جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، نوعی اقتدار و دستاورد بزرگی برای نظام اسلامی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: همه جهانیان می‌دانند که دشمنان ما بارها اعلام کرده‌اند که جمهوری اسلامی ایران حق غنی‌سازی هسته‌ای را ندارد، در حالی که پس از اعلام بیانیه لوزان، حق غنی‌سازی ایران به رسمیت شناخته شد.

به گفته حجت‌الاسلام اسکندری، سردمداران نظام سلطه اعتراف کرده‌اند که با تحریم‌های مالی و اقتصادی و حتی هجمه‌های نظامی قادر نیستند اراده ملت ایران را به عقب نشینی وادار کنند.

وی بیان کرد: با امضای بیانیه مشترک بین کشورهای 1+5 و جمهوری اسلامی ایران به دنیا ثابت شده که جمهوری اسلامی اهل گفت‌وگو و منطق است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: این دستاوردها متعلق به گروه و جناح خاصی نیست بلکه به حاکمیت و نظام اسلامی تعلق دارد، بنابراین ضایع کردن تلاش‌های بزرگی که در این مسیر انجام شده، بی‌انصافی است.

اسکندری با بیان اینکه شرایط ایران در عرصه بین‌المللی تلطیف‌تر شده اظهار کرد: با وجود اینکه توافق هسته‌ای هنوز نهایی نشده، رغبت موسسات و شرکت‌های سرمایه‌گذاری به همکاری با جمهوری اسلامی ایران بیشتر شده است.

وی تاکید کرد: البته نباید نسبت به دشمنان خیلی خوشبین باشیم، بنابراین به تیم مذاکره کننده هسته‌ای اعلام می‌کنیم که ما نمی‌توانیم به دشمنان اعتماد کنیم، پس در نگارش متن نهایی توافق هسته‌ای دقت کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار