بارش برف و باران در اردبیل آغاز شد

در دوازدهمین روز از بهار طبیعت ریزش هوای سرد از دیشب سبب بارش باران و برف در مناطق مختلف استان شد تا این بارندگی‌ها پیش درآمدی بر روز طبیعت اردبیلی‌ها باشد که با سوز و سرما روبه‌روست.
کد خبر: ۲۰۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷ 31 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، با ورود سامانه بارشی از عصر امروز بارندگی‌ها آغاز شده و در حال حاضر ادامه دارد به طوری که با نفوذ این سامانه بارشی دمای هوا نیز به نسبت روز گذشته تا 10 درجه کاهش یافته و هموطنانمان در اردبیل و مناطق جنوبی این استان مجبور به روشن کردن بخاری‌ها و پوشیدن لباس‌های گرم شدند.

این وضعیت جوی که پیش درآمدی به روز طبیعت است، سبب شده تا به احتمال زیاد اردبیلی‌ها 13 بدرشان را در منزل سپری کنند که با بارندگی‌هایی که در نقاط کوهستانی و سردسیر همراه با بارش برف است، وضعیت متفاوتی در روز طبیعت برای این استان و اهالی آن رقم بخورد.

با بارش‌ برف و باران و سرد شدن هوا بسیاری از مسافران و گردشگران نیز امروز ترجیح دادند تا رفتن را بر ماندن ترجیح دهند تا به تدریج از تعداد اندک مسافران و گردشگران ورودی به استان اردبیل نیز کاسته شود.

اما براساس پیش‌بینی‌ها در روز 13 فروردین آسمان بیشتر مناطق استان در قبل از ظهر نیمه‌ ابری تا ابری توأم با هوای نسبتاً سرد و بارش است و در بعد از ظهر نیز دمای هوا کاهش پیدا کرده و در اغلب نقاط دما به زیر صفر می‌رسد.

اما با بارش‌های برف و باران در اغلب مناطق مرکزی و جنوبی استان اردبیل به تبع جاده‌های استان اردبیل نیز لغزنده اعلام شده به طوری که براساس اعلام راهداران با وجود باز بودن راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل، لغزندگی جاده‌ها وضعیت متفاوتی را رقم زده است.

با بارشی بودن هوا در روز طبیعت اغلب مسافرت‌ها نیز به مناطق گردشگری به حداقل می‌رسد و باید منتظر ماند و دید در آخرین روز تعطیلات نوروزی وضعیت جوی متفاوت بارش‌ها چه شرایطی را در استان اردبیل در روز طبیعت رقم می‌زند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار