برگزاری جشن 13فروردین در 13نقطه بویراحمد

دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد گفت: مراسم جشن گرامیداشت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی پنجشنبه در پارک ساحلی یاسوج برگزار می شود.
کد خبر: ۲۰۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳ 31 March 2016
محمد حسین زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مراسم جشن به همت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و اداره میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد برگزار خواهد شد و زمان آغاز آن نیز ساعت 16 عصر است.
وی بیان کرد: 13 فروردین 95 نیز به منظور گرامیداشت روز طبیعت در 13 نقطه گردشگری و تفریحی شهرستان بویراحمد مراسم جشن به همت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و اداره میراث فرهنگی شهرستان بویراحمد برگزار می شود.
حسین زاده اظهار کرد: از مهمترین این نقاط تفریحی و گردشگری می توان به آبشار یاسوج، سرنجلکل، خهکدون، سد شاه قاسم، تنگ گنجه ای و تنگ سریز اشاره کرد.
وی عنوان کرد: برنامه های متنوع شاد و مفرح از قبیل موسیقی و آواز محلی، ساز و نقاره، انجام حرکات موزون و معرفی آداب، رسوم و سنن غنی کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد در این مراسم جشن اجرا خواهد شد.
حسین زاده ابراز داشت: رفاه حال گردشگران نوروزی کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد و ایجاد روحیه شادی و نشاط بین آنان از مهمترین اهداف برگزاری این مراسم جشن است.
وی افزود: سخنران این مراسم جشن از مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد شامل استاندار، یکی از معاونان وی و یا مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان است.
شهرستان بویراحمد دارای حدود 100 تفرجگاه گردشگری طبیعی و مذهبی است.
این شهرستان به مرکزیت شهر یاسوج بیش از 200 هزار نفر جمعیت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار