ترافیک سنگین در جاده خلخال به اسالم

کد خبر: ۲۰۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴ 28 March 2016
تابناک گیلان: در نهمین روز از سال جدید همچنان ترافیک سنگین در جاده خلخال به اسالم قابل مشاهده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با دور دوم سفرها به شهرستان خلخال در نهمین روز از ایام نوروزی ترافیک سنگین در جاده خلخال به اسالم قابل مشاهده است.

به دلیل انتخاب هموطنان برای سفر به استان اردبیل از طریق این مسیر جنگلی و زیبا از طریق خلخال، کوثر و اردبیل هموطنان ساعت‌ها در میانه جنگل به تماشای این نعمت خدادادی پرداختند.

عکس‌های یادگاری در زیر نم‌نم باران در جنگل‌های خلخال، صرف‌نهار در کنار جاده و استفاده از مناظر طبیعی از کارهایی بود که گردشگران در جاده خلخال به اسالم در برنامه سفر خود انجام دادند.

همچنین بارش باران که از صبح روز یک‌شنبه در خلخال و محورهای ارتباطی آغاز شده همچنان ادامه دارد و این بارش طراوت و سرسبزی را به طبیعت کوهستانی خلخال هدیه کرد.

بر اساس این گزارش، در سایر مسیرهای ارتباطی شهرستان خلخال به مرکز استان از جمله مسیر خلخال - کوثر و خلخال - اردبیل نیز تردد خودروها نسبتاً زیاد است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سلمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
سلام
لازم به توضیح است اسم درست جاده اسالم به خلخال است و نه خلخال به اسالم، همچنین تمام مسیر این جاده زیبا و جنگلی در شهرستان تالش و بخش اسالم قرار دارد نه خلخال و متاسفانه به صورت غیرعمد و شاید هم عمدی به اشتباه گفته می شود. لطفا تصحیح بفرمایید.
زنده باد ایران زنده باد تالش
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار