لزوم همراهی اماکن اقامتی با دستورالعمل‌های ایمنی در نوروز

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم بر لزوم همراهی اماکن اقامتی مانند هتل‌ها و مهمان‌پذیر‌ها با دستورالعمل‌های ایمنی در نوروز تأکید کرد.
کد خبر: ۲۰۰۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۲ 20 March 2016
به گزارش تابناک قم، عباس جعفری اظهار داشت: در لحظه سال تحویل نیروهای آتش‌نشانی در پارکینگ شرقی حرم مطهر، داخل حرم مطهر، درب باب الجواد، درب اتابکی، پل حجتیه، مسجد مقدس جمکران مستقر می‌شوند.

جعفری عنوان کرد: نیروهای آتش‌نشانی در ایام تعطیلات به صورت شبانه‌روزی در عوارضی قم -کاشان، پارکینگ حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران استقرار خواهند یافت.

وی با اشاره به آماده باش نیروهای آتش‌نشانی در روز طبیعت افزود: خودروهای آتش‌نشانی در روز ۱۳ فروردین‌ماه در کلیه بوستان‌های اصلی شهر و همچنین عوارضی قم-کاشان جهت حفظ ایمنی شهروندان و مسافران استقرار خواهند یافت.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم بیان کرد: ‌ توزیع بروشورهای حاوی نکات ایمنی مخصوص سفر در پارکینگ‌ها و پارکسوار‌ها، بازدید ایمنی از کلیه بوستان‌های سطح شهر، بازدید از کلیه مسیرهای ورودی و خروجی کمپینگ‌ها، ارائه آموزش به کارکنان فضای سبز و همچنین حضور کار‌شناسان در سطح پارکینگ‌ها و محل‌های اسکان مسافران جهت ارائه توصیه‌های ایمنی از جمله اقدامات انجام گرفته برای افزایش ایمنی در ایام تعطیلات نوروزی است.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های بسیار مهم سازمان آتش‌نشانی حفظ جان و مال هم‌وطنان است، افزود: به تمامی هتل داران و مهمان پذیران سطح شهر اعلام شده تا موارد ایمنی را آماده سازند تا شاهد کمترین حوادث در ایام تعطیلات باشیم و در صورت نیاز کار‌شناسان آتش‌نشانی آماده ارائه خدمات به آن‌ها است.

جعفری ادامه داد: در همین راستا سازمان آتش‌نشانی مانور خروجی اضطراری و اطفا حریق را در یکی از هتل‌ها انجام خواهد داد، همچنین مانور عملیاتی سازمان آتش‌نشانی در پارکینگ طبقاتی زائر به منظور ارائه خدمت‌رسانی بهتر به زائرین و بالا رفتن توان عملیاتی کارکنان انجام می‌شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار