سازمان بسیج جامعه زنان قم:

زنان بسیجی دفاع از آرمان‌های متعالی انقلاب را وظیفه خود می‌دانند

سازمان بسیج جامعه زنان استان قم در بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن هفته زن اعلان کرد: زنان بسیجی به تاسی از فرهنگ فاطمی، سیره عملی حضرت زهرا(س) را در دفاع از آرمان‌های متعالی انقلاب و حقوق ملت بزرگ ایران وظیفه خود می‌دانند.
کد خبر: ۲۰۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳ 07 April 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، در بیانیه سازمان بسیج جامعه زنان استان قم به مناسبت فرارسیدن هفته زن آمده است: گرامیداشت هفته زن در سالی که از سوی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان دولت و ملت، هم دلی و هم زبانی از شرایط ویژه‌ای برخوردار بوده و عزمی استوار می‌طلبد تا دولت و ملت این سرزمین دوشادوش هم با اتحاد و همدلی حماسه‌ای دیگر بیافرینیم.

در این بیانیه آمده است: زهرای اطهر نقطه وصل امامت به مقام نبوت و رسالت است زهرا کوثر خداست زهرا نور دیده و پاره تن بهترین فرستاده خداست زهرا معرفت، نهایت کمال زن و اوج انسان است. تعیین یوم مبارک ولادت زهره عصمت به عنوان روز زن از سوی میراث دار مکتب ولایت حضرت امام خمینی(ره) نه تنها بیانگر اوج عزت و کرامت زن مسلمان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است بلکه به معنای اعلای الگوی فاطمی بر الگوهای فریبنده و عقب مانده مدرنیسم و فمینیسم در سر تا سر جهان است بر همگان روشن است همانطور که با ولادت حضرت زهرای مرضیه(س) خط بطلانی بر عقاید جاهلی پیرامون زن کشیده شده است.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: زنان بسیجی به تاسی از فرهنگ فاطمی بیش از پیش، سیره عملی حضرت فاطمه زهرا(س) را در دفاع از آرمان‌های متعالی انقلاب و حقوق ملت بزرگ ایران وظیفه خود دانسته و از هیچ کوششی دریغ نورزیده و از فرامین عالم فرزانه و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری برای نیل به اهداف سال تلاش می‌کنیم. زنان بسیجی با توسل به یگانه بانوی دو عالم در برای تحقق و دستیابی به قله‌های علم و معرفت در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی و پژوهشی تلاش می‌کنیم. به عنوان میراث دار، حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی زنان به نسل آینده منتقل و با پیروی از شخصیت آن بانوی بزرگوار نسبت به حفظ ارزش‌های دین مبین اسلام تلاش خواهیم کرد.

در پایان این بیانیه خاطرنشان شده است: ما زنان بسیجی با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای و تاکید به الگو قراردادن آنان در زندگی مادی و معنوی خود ضروری می‌دانیم و در شرایط کنونی از همه زنان دعوت کرده با عزم و اراده قاطع بر شناخت سیره بانوی نمونه اسلام و پیروی از آن همت گمارند تا بتوانند به وظیفه اسلامی و انقلابی خویش در این عصر عمل کنند. زنان بسیجی در این هفته مبارک فرصت را مغتنم دانسته و برای تکریم نقش والای حضرت زهرا(س)در جامعه و خانواده و با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ارزش‌های زن مسلمان را به عنوان برترین مشخصه به جهانیان اثبات می‌کنیم و حمایت بی‌دریغ خویش را نه اینکه در روز خاصی بلکه در طول سال و تا ظهور آقا امام زمان(عج) از اهداف و آرمان‌های حضرت زهرا(س) در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و مبارزه با ظلم اعلام کرده و این راه را ادامه خواهیم داد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار