کارگاه توانمند سازی مربیان پیش دبستانی درکرج برگزار شد

کد خبر: ۱۹۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲ 16 March 2016

کارگاه توانمند سازی مربیان پیش دبستانی به منظور کیفیت بخشی به خدمات آموزشی - تربیتی روز چهارشنبه در دبیرستان شهید شرافت ناحیه یک آموزش و پرورش کرج برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، دراین کارگاه که 90 نفر از مربیان پیش دبستانی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج ، فعالیت های نوآموزان کلاس های خود را درزمینه سفره آرایی و کارهای دستی در زمینه موجودات زنده ، زمین ، آب و خاک به نمایش گذاشتند.

استاد دانشگاه خوارزمی البرز در این کارگاه گفت: کودکان در دوره پیش دبستانی در واقع با الفبای مهارت های زندگی فردی و اجتماعی آشنا می شوند تا بتواند در سنین مختلف رفتار مناسب داشته باشند.

سیمین بازرگان اظهارکرد: انسان در طول زندگی نیاز به 24 مهارت دارد که در این کارگاه آموزشی - تخصصی به مربیان این مهارت های 24 گانه آموزش داده می شود.

وی ادامه داد: مربیان پیش دبستانی برای آموزش این مهارت ها به کودکان نیاز به اجرای برنامه های آموزشی - تربیتی خلاقانه دارند تا نوآموزان در کلاس های پیش دبستانی نکات لازم را به صورت کامل بیاموزند.

وی ادامه داد: نوآموزان نیاز به فعالیت تفکری - مهارتی در کلاس های پیش دبستانی دارند تا بتوانند با نکات آموزشی - مهارتی ارتباط برقرار کنند.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه مرحله پیش دبستانی در دوره آموزشی - تربیتی به عنوان اولین محل سفر زندگی برای کودکان محسوب می شود خاطر نشان شد: باید به نوآموزان در این مرحله اعتماد به نفس ، فکر کردن ، کنجکاو بودن ،خلاقیت ، پویایی و درک کردن را آموخت.

بازرگان گفت: در این کارگاه به مربیان نحوه برقراری یک کودک پیش دبستانی با کتاب نیز آموزش داده می شود زیرا مطالعه کردن رکن اصلی فراگیری مهارت های 24 گانه زندگی در کنار تجربه کردن را تشکیل می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار