سوال بی‌پاسخ یک روزنامه از رئیس جمهور

کد خبر: ۱۹۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹ 07 March 2016
به گزارش تابناک یزد، «روزنامه قانون» همچنین در بیادداشتی کوتاه به سئوال بی پاسخ این روزنامه از رئیس جمهور می پردازد و اظهار امیدواری می کند در آینده نزدیک آقای روحانی به این سئوال پاسخ دهد.

قانون در این یادداشت کوتاه می نویسد: «
در كنفرانس خبري ديروز رئيس‌جمهور، سوالي از سوي روزنامه قانون مطرح شد كه روحاني به آن توضيح دقيقي نداد.شايد ابهام در اصل سوال بود ولي در مجموع مي‌خواستيم از آقاي روحاني بپرسيم حضرتعالي در ماجراي بررسي صلاحيت‌‌ها تلاش زيادي كرديد تا در رايزني با شوراي نگهبان تعدادي از نامزدهاي اصلاح‌طلب را تائيد صلاحيت كنيد اما درظاهر اين رايزني‌ها نتيجه نداد و تعداد زيادي از نمايندگان و مديران دوران اصلاحات همچنان خانه نشين هستند!
پرسش اينجاست كه چرا حضرتعالي براي كمك به اين افراد كه به طور عمده از مديران خوشنام دولت اصلاحات بودند،از قدرت و اختيارات خودتان در درون قوه مجريه تحت مسئوليت خودتان استفاده نمي‌كنيد!؟چرا افرادي كه در انتخابات 92 از عوامل موثر در پيروزي حضرتعالي و نيز موفقيت بزرگ در انتخابات 7اسفند امسال بودند را بعد از انتخابات به حال خود رها كرده‌ايد. به كارگيري اين افراد در دولت در حوزه اختيارات حضرتعالي است كه نه شوراي‌نگهبان و نه هيچ قوه و نهاد ديگري حق دخالت ندارد.

اين‌كه سخنگوي محترم دولت گفته اند ما براي نمايندگان اصولگرايي كه راي نياورده‌اند، برنامه داريم، سخن سنجيده اي است ولي چرا شما براي صدها مدير درجه يك اصلاح‌طلب كه از جور رقيب بدخواه هم‌اكنون خانه‌ نشين هستند برنامه‌اي نداريد!؟

اگر پرسش ديروز ما را متوجه نشديد، اميدواريم به اين سوال در فرصت مناسب پاسخي كامل ارائه كنيد. البته اگر عوامل شما كه در زمينه اطلاع‌رساني فعاليت‌ مي‌كنند، فضا را آشفته و فشار رواني بر اهالي رسانه وارد نكنند، بعد از سه سال فرصت پرسش را با منازعه اختصاص ندهند، خبرنگار مي‌تواند با آرامش بيشتري وظيفه ذاتي خود را انجام دهد و رئيس‌جمهور را كه خوب راه‌هاي گريز از پاسخگويي را بلد است، پاسخگو كند!»
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار