سالن ورزشی شهرستان فردیس تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود

کد خبر: ۱۹۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵ 02 March 2016


فردیس- رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس گفت: با تلاش پیمانکار سالن ورزشی تندرستی این شهرستان تا پایان سال جاری افتتاح می شود.

مهدی محبی در گفتگو با مهر اظهار کرد: این پروژه ورزشی مراحل پایانی احداث خود را طی می کند و هدف پیمانکار تحویل آن تا پایان اسفند است.

وی افزود: دو پروژه ورزشی دیگر شهرستان یعنی استخر و سالن طبقاتی نیز با پیشرفت فیزیکی مناسب در حال احداث است و پیمانکاران بدون وقفه کار را به جلو می برند.

محبی با بیان اینکه از اعتبار یک و نیم میلیارد تومانی عمرانی شهرستان نیمی محقق شده است گفت: علیرغم پیگیری های فراوان نتوانسته ایم همه اعتبار را جذب کنیم با این حال طرح های عمرانی در حال اجراست و متوقف نشده است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس محرومیت های این شهرستان نوپا در بخش سرانه های ورزشی را بالا عنوان کرد و گفت: علیرغم کلید خوردن احداث سه فضای ورزشی با استانداردهای کشور فاصله بسیاری داریم و نیاز است پروژه های جدیدی برای فردیس تعریف شود.

محبی ادامه داد: فرمانداری شهرستان و اداره کل ورزش و جوانان استان تمام ظرفیت های موجود را به کار گرفته اند تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن نارسایی های شهرستان در حوزه سخت افزاری را جبران کنیم.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس از فعالیت ۳۱ هیئت ورزشی در این شهرستان خبرداد و گفت: براساس طرح آمایش سرزمین ورزش هایی که قابلیت کار در این شهرستان را داشته اند فعال کرده ایم.

وی تصریح کرد: حضور پررنگ در مسابقات انتخابی و لیگ های استانی و راهیابی ورزشکاران این شهرستان به مسابقات کشوری ماحصل فعال شدن هیئت های ورزشی در سال جاری بوده است.

محبی در پایان افزود: رونق فعالیت های ورزشی در شهرستان فردیس رشد ۲۰ درصدی ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان را به نسبت سال گذشته به دنبال داشته است و این افزایش جشمگیر نشان از ظرفیت های بالای حوزه ورزش دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار