راه‌اندازی صنایع تبدیلی در کشت و صنعت مغان

استاندار اردبیل گفت: به منظور توسعه بخش کشاورزی و صادرات محصولات، صنایع تبدیلی و تکمیلی در کشت و صنعت مغان راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۹۰۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ 02 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، مجید خدابخش شامگاه سه‌شنبه در جلسه ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی در استانداری اردبیل اظهار داشت: یکی از ضرورت‌های اساسی کشت و صنعت مغان راه‌اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی محصولات کشاورزی در این شرکت است که با برنامه‌های اتخاذ شده این صنایع در مدت زمان مشخص در کشت و صنعت مغان راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی در کشت و صنعت مغان علاوه بر توسعه صادرات می‌تواند گام بزرگی در روند اشتغالزایی در منطقه داشته باشد، افزود: به منظور تحقق این امر باید با جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بتوانیم توسعه و پویایی کشت و صنعت مغان را رقم بزنیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: باید برای رشد و توسعه همه‌جانبه کشت و صنعت مغان و استفاده اساسی از این ظرفیت بسیار بزرگ پایان‌نامه‌ها، پروژه‌ها و پژوهش‌های دانشجویی با محوریت توسعه کشت و صنعت افزایش یابد که نیاز است در این راستا مسئولان کشت و صنعت مغان موضوع‌های اساسی این شرکت را به خوبی بررسی و برای ارائه تحقیقات به دانشجویان انتقال دهند که با استفاده از ظرفیت دانشجویان بتوانیم کشت و صنعت مغان را توسعه دهیم.

خدابخش اظهار کرد: کشت و صنعت مغان ظرفیت بسیار اساسی در تولیدات محصولات کشاورزی، دامی و لبنی دارد و نیاز است با راهکارهای اقتصاد مقاومتی و اجرای بندهای این اقتصاد در کشت و صنعت مغان بتوانیم گام بزرگی در توسعه منطقه برداریم.

وی تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز باید یکی از اولویت‌های اساسی در کشت و صنعت باشد چرا که این امر می‌تواند باعث رونق صادرات و افزایش تولیدات محصولات کشاورزی در این شرکت شود که باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار