افتخاری دیگر برای استان البرز/ مردم و مسئولان البرزی مانور همدلی و همزبانی برگزار کردند

نخستین گامی که باید مسئولان ارشد البرز و ستاد انتخابات این استان برمی‌داشتند، جلب اعتماد مردم با فراهم‌سازی مقدمات برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند، منظم و همراه با آرامش بود.
کد خبر: ۱۸۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰ 27 February 2016
به گزارش تابناک – البرز: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز گذشته در حالی برگزار شد که از جهات مختلف دارای اهمیت بود.
فارغ از اهمیت این انتخابات در بعد ملی و بین‌المللی، مردمی که روز گذشته در نقاط مختلف استان البرز حضور داشته و به پای صندوق‌ها رای رفتند، شیرینی بیشتری را درک کردند.
رهبری معظم انقلاب اسلامی سال جاری را به نام سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" مزین فرمودند و این نامگذاری نشانه بصیرت و درایت مثال‌زدنی معظم‌له بود.
چرا که این روزها و به ویژه پس از تحقق تلاش‌های دولت در حوزه بین‌المللی و به ثمر نشستن برجام، ما بیش از هر زمان دیگری به آرامش در روابط اجتماعی و سیاسی و همدلی و اتحاد میان همه اقشار جامعه نیاز داریم.
رکود چندین ساله در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ناشی از تحولات سال‌های اخیر از یک سو و اتفاقات مربوط به دوران کوتاه حضور سید طاهر طاهری در استانداری البرز از سوی دیگر، همگی نشان می‌داد که استان البرز بیش از دیگران نیازمند اتحاد و همراهی مردم و مسئولان بود.
برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز هفتم اسفند، فرصت مناسبی برای همدلی و همزبانی مردم ساکن استان البرز و مدیران دستگاه‌های مختلف به شمار می‌آمد.
مردم ولایی و با درایت این استان روز گذشته مانند تمام دوران عمر پربرکت انقلاب اسلامی پیش‌قدم بوده و با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای نشان دادند که اختلافات سیاسی و تفاوت‌ دیدگاه‌ها، برای آنها از اهمیت کمتری در مقابل منافع کلان برخوردار است.
روز گذشته شاهد بودیم البرزی‌ها، از فرهنگ‌ها، قومیت‌ها، دیدگاه‌ها و سلایق مختلف به پای صندوق‌های رای رفته و صحنه‌هایی زیبا و کم‌نظیری را رقم زدند.



زمانی که مردم البرز چنین گام بلندی را برداشتند، لازم بود مسئولان نیز برای تحقق منویات ولایت تمام توان خود را به کار گیرند.
نخستین گامی که باید مسئولان ارشد البرز و ستاد انتخابات این استان برمی‌داشتند، جلب اعتماد مردم با فراهم‌سازی مقدمات برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند، منظم و همراه با آرامش بود.
این در حالی است که هنوز برخی حاشیه‌های مربوط به برگزاری دوره چهارم انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کرج ذهن مردم شهرستان کرج وجود داشت، اما وقتی شهروندان شاهد بودند که ستاد انتخابات استان البرز تمام تلاش خود را برای حراست از آرای آنها به میدان آورده است، با اطمینان و اعتماد به پای صندوق‌های رای آمدند.
در روز جمعه هفتم اسفند ماه سال 1394، اکثر اصحاب رسانه، فعالان سیاسی، کاندیداها، هواداران و ستاد انتخاباتی کاندیداها و احزاب و گروه‌ها تاکید داشتند که این انتخابات، یکی از بهترین، منظم‌ترین، آرام‌ترین، پرشورترین، قانونمند‌ترین و باشکوه‌ترین انتخاباتی است که در البرز برگزار شده است.
یکی از مهمترین اقدامات ستاد انتخابات استان البرز این بود که برای نخستین‌بار خبرنگاران می‌توانستند در ستاد انتخابات حضور یافته و ضمن نظارت بر امر برگزاری، هر لحظه پرسش‌های خود را با استاندار البرز، معاون سیاسی استانداری و رئیس ستاد انتخابات و مدیران ارشد استان و مسئولان این ستاد در میان بگذارند.
پاسخگویی لحظه به لحظه ستاد انتخابات استان البرز، یکی از مهمترین دستاوردهای مدیریت فعلی این استان و نمایندگان دولت در البرز است.
به طور قطع اندک اشکالات مربوط به تعامل با اصحاب رسانه که از سوی روابط عمومی فرمانداری کرج ایجاد گردید و برخی رفتارهای خودسرانه برای مانع‌تراشی در راه ورود خبرنگاران منتقد به ستاد انتخابات کرج که بی‌گمان بدون اطلاع مسئولان ستاد انتخابات البرز و شهرستان کرج انجام شد، نمی‌تواند خدشه‌ای به تلاش‌های شبانه‌روزی صورت گرفته، وارد سازد.
در مجموع باید گفت که البرز روز باشکوهی‌ را پشت‌سر گذاشت و مردم و مسئولان این استان مانور بزرگ همدلی و همزبانی دولت و ملت را به نمایش گذاشتند.
نمایش اقتدار هفتم اسفند، سرمایه بزرگی برای استان البرز به شمار می آید و می‌توان با اتکا به این سرمایه ارزشمند امید بیشتری به آینده این استان نوپا و تازه‌تاسیس داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار