5 هزار کهگیلویه و بویراحمدی کارت ملی ندارند

کد خبر: ۱۸۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰ 25 February 2016
مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد، گفت: 5 هزار نفر در کهگیلویه و بویراحمد کارت ملی ندارند.

سید محمد‌علی تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، جمعیت کهگیلویه و بویراحمد را 704 هزار نفر عنوان کرد و گفت: 538 هزار نفر از این تعداد بالای 15 سال بوده و باید کارت ملی داشته باشند.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد تعداد افراد فاقد کارت ملی در استان را پنج هزار نفر عنوان کرد و گفت: این افراد هیچ‌گونه کارتی(نه سابق و نه هوشمند) ندارند.

تقوی در خصوص قطع یارانه افراد فاقد کارت ملی، یادآور شد: یارانه افرادی که هیچ‌گونه کارتی ندارند در صورت ثبت‌نام نکردن برای کارتشان، قطع و یارانه کسانی که کارت سابق را دارند فعلاً قطع نمی‌شود.

وی خاطرنشان شد: افراد فاقد کارت جهت جلوگیری از قطع شدن یارانه خود تا پایان سال فرصت دارند نسبت به پیش ثبت‌نام کارت هوشمند اقدام کنند.

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ثبت احوال از امروز تا پایان انتخابات به صورت دو شیفت دایر بوده و آماده ارائه خدمت به کسانی است که مشکلات سجلی دارند، بیان داشت: کسانی که واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند و هیچ‌گونه کارتی ندارند تا امروز فرصت دارند با مراجعه به ثبت احوال گواهی عکس‌دار و شماره ملی دریافت کنند.

تقوی کارت ملی را یکی از موارد مهم جهت احراز هویت افراد در روز انتخابات دانست و یادآور شد: واجدین شرایط شرکت در انتخابات افرادی که 18 سال آنها تمام شده، متولدین 76/12/7 و قبل از آن هستند.

به گفته وی، تاکنون برای 62 هزار نفر کارت ملی هوشمند صادر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار