ساخت هتل ورزشی را پیگیر هستیم

معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بیش از 130 مکان ورزشی به متقاضیان واگذار شده که در این واگذاری‌ها اولویت با هیئت‌های ورزشی بوده است.
کد خبر: ۱۸۷۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ 25 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، محمدرضا برادران صبح امروز در جلسه بررسی وضعیت فضاهای ورزشی در اردبیل اظهار کرد: در سال‌های گذشته جزو استان‌های ضعیف در این واگذاری‌ها بودیم اما در این دو سال و بر اساس ماده 88 در بحث واگذاری مکان‌های ورزشی به بخش خصوصی توانسته‌ایم جزو استان‌های موفق و ممتاز به حساب آییم.

وی ادامه داد: سعی شده از نتایج این واگذاری‌ها به نفع توسعه ورزش استان و تامین برخی زیرساخت‌ها استفاده کنیم به طوری که در این ارتباط منابع اعتباری مناسب نیز در اختیار ورزش و جوانان استان از قبیل ماده 88 قرار گرفته است.

معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل ضرورت احداث خوابگاه‌های ورزشی و همچنین ساخت هتل ورزشی را یادآور شد و گفت: باید یک نهضت ساخت خوابگاه‌های ورزشی و هتل ورزشی را راه اندازیم تا در شهرهای مختلف به ویژه، نیر، سرعین، خلخال، مشگین‌شهر و اردبیل، با توجه به میزبانی این شهرها از تیم‌های ورزشی، امکان استقرار آنها در چنین فضاهایی به خوبی فراهم آید.

برادران ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را در سال‌ آینده یادآور شد و بیان کرد: بهره‌برداری و نوسازی ورزشگاه 20 هزار نفری علی دایی و همچنین تکمیل برخی از سالن‌های ورزشی نیمه تمام در اولویت قرار گرفته تا بتوانیم سال آینده میزبان مسابقات مختلف ملی و حتی جهانی باشیم.

این مسئول در مورد ساماندهی ورزشکاران زن استان و مشکلات تامین زیرساخت‌های سخت‌افزاری برای این طیف از ورزشکاران نیز افزود: در حال حاضر 9 هزار نفر از بانوان ورزشکار استان اردبیل در رشته‌های مختلف سامان یافته‌اند.

معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل وضعیت ورزش بانوان استان را رو به جلو و شرایط به وجود آمده در این زمینه را متفاوت از گذشته توصیف کرد و گفت: اجرای طرح آمایش در ورزش بانوان استان با برنامه‌ریزی‌های مناسب در دستور کار قرار گرفته است به طوری که ما استعدادهای بانوان را در رشته‌های رزمی همچون تکواندو و کاراته، شمشیربازی، گلف و دوومیدانی ارزیابی کردیم تا با توجه به ظرفیت‌های موجود امکان حرکت‌های منطقی‌تر و مطلوب‌تر در این حوزه فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار