مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: 6 اسفند ماه آخرین مهلت بهره‌مندی از تخفیف عوارض ساختمانی خواهد بود.
کد خبر: ۱۸۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۴ 25 February 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی اصغر جدی با اشاره به آخرین مهلت پرداخت عوارض ساختمانی اظهار کرد: آخرین مهلت پرداخت عوارض ساختمانی تا روز پنجشنبه ششم اسفند است، بنابراین در دو نوبت صبح و بعد از ظهر به پرونده‌های افراد رسیدگی شده تا شهروندان از تخفیفات در نظر گرفته شده بهره‌مند ‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که افراد پرداخت نقدی داشته باشند از 30 درصد تخفیف عوارض ساختمانی و بهای خدمات می‌توانند استفاده کنند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با اشاره به موارد دیگر تخفیف‌های درنظر گرفته شده برای عوارض ساختمانی گفت: در پرداخت جرایم کمیسیون ماده 100 به صورت نقدی شهروندان از 15 درصد می‌توانند بهره‌مند شوند و چنانچه بخواهند عوارض ساختمانی و بهای خدمات را به صورت 30 درصد نقد و باقیمانده را در اقساط هشت ماه پرداخت کنند، می‌توانند از 20 درصد تخفیف در جرایم و عوارض ساختمانی بهره‌مند شوند.

جدی از همشهریان خواست تا در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف پرونده و پرداخت عوارض ساختمانی خود اقدام کرده تا از ازدحام جمعیت در آخرین ساعات جلوگیری کنند.

وی عنوان کرد: در صورتی که افراد دارای چک‌های برگشتی باشند، شهرداری قم آمادگی دارد پنج درصد تخفیف بدهد تا بتوانند مبلغ چک‌های خود را پرداخت کنند و در این مدت بخشی از چک‌های برگشتی کاهش پیدا کرده است.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با بیان اینکه از سایر اصناف درخواست داریم نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند گفت: کسانی که عوارض خودروی خود را پرداخت نکنند، پس از یک سال هر ماه دو درصد مالیات بر ارزش افزوده برای آن تعیین می‌شود.

وی یادآور شد: کسانی که عوارض نوسازی خود را تا پایان امسال پرداخت کنند، 10 درصد تخفیف خوش حسابی به آنها تعلق می‌گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار