حاجی‎بابایی:به فردی قدرتمند رای دهید

کاندیدای اصولگرا از حوزه انتخابیه همدان و فامنین با اشاره به ملاک‌ها و معیارهای انتخاب اصلح اظهار داشت: به کسی رأی بدهید که بتواند محکم حرف بزند و قوی و قدرتمند جلوی مسائل بیاستد و از پشتوانه مردمی برخوردار باشد.
کد خبر: ۱۸۶۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴ 25 February 2016

کاندیدای اصولگرا از حوزه انتخابیه همدان و فامنین با بیان اینکه استان همدان نیازمند نمایندگانی کارآمد و نقش‌آفرین در مجلس شورای اسلامی‌است گفت:فعالیت اقتصادی نمایندگان و مدیران در دوران مسئولیت بدبینی مردم به نظام را به‌دنبال دارد.

به گزارش تسنیم ، حمیدرضا حاجیبابایی در جمع بانوان شهر همدان با اشاره به تأثیرگذاری انتخابات در آینده سیاسی کشور اظهار داشت: در کشور ما انتخابات رمز اقتدار و پیشرفت است و زمینه رفع مشکلات را در مسیر قانون‌گذاری و نظارت فراهم می‌کند.

وی افزود: حضور معنادار ملت ایران در پای صندوق‌های رأی اعمال بسیاری از فشارهای‌ بینالمللی و تحریم‌ها و مسائلی که مردم را از خارج کشور اذیت‌ می‌کند، کاهش می‌دهد.

کاندیدای اصولگرا از حوزه انتخابیه همدان و فامنین با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات بیان کرد: در کشورهای منطقه اعم از عراق، سوریه و یمن مشکلات خاصی وجود دارد اما به دلیل فهم و شعور بالای سیاسی مردم، امنیت در ایران در سطح بالایی قرار دارد.

وی تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند که امنیت موجود را با اعمال فشارهای اقتصادی به هم بزنند در این راستا انتخابات آینده می‌خواهد مشکلاتی که جلوی ایران در مسائل اقتصادی است را حل کند.

حاجیبابایی با بیان اینکه حل مشکل معیشتی مردم، اشتغال و از بین بردن رکود اقتصادی از برنامه‌های اولویتدار مجلس دهم است، گفت: شکستن رکود اقتصادی جزء اولویت‌های نخست مجلس دهم است چرا که فشار زیادی را به جامعه وارد کرده است.

وی افزود: این رکود اقتصادی به دلیل اعتماد به کشورهایی مانند آمریکا به وجود آمده است چرا که با آنها وارد مذاکره و گفت‌وگو شدیم اما هر چه بیشتر جلو میرویم، آنها فشارها را بیشتر می‌کنند.

کاندیدای اصولگرا از حوزه انتخابیه همدان و فامنین عنوان کرد: با توطئه آمریکا و عربستان و دیگر کشورها قیمت نفت از 90 دلار به 25 دلار کاهش یافت و در این راستا آنها فکر می‌کنند که موفق شدند و می‌توانند فشار بیشتری وارد کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید در هفتم اسفند ماه با حرکت عظیم و حضور در پای صندوق‌های رأی عظمت ملت ایران را به رخ جهانیان بکشیم، افزود: مردم با دادن یک رأی قاطع حماسه دیگری را میآفرینند.

حاجیبابایی با اشاره به ملاک‌ها و معیارهای انتخاب اصلح اظهار داشت: به کسی رأی بدهید که بتواند محکم حرف بزند و قوی و قدرتمند جلوی این مسائل بیاستد و از پشتوانه مردمی برخوردار باشد.

وی تأکید کرد: کاندیدایی که از پشتوانه مردمی برخوردار باشد، صادقانه با مردم حرف میزند و به وسیله کار خالصانه برای مردم رشد می‌کند.

کاندیدای اصولگرا از حوزه انتخابیه همدان و فامنین عنوان کرد: کاندیدایی که با ابزار و امکانات آرای مردم را می‌خرد، بزرگترین توهین را به مردم می‌کند و مردم را کوچک می‌کند.

وی با بیان اینکه نماینده، وزیر و استاندار و هر مسئولی در صورت ورود به کار اقتصادی بزرگترین خیانت را در حق مردم مرتکب می‌شود، گفت: این نوع فعالیت‌های سودآور توسط مدیران و مسئولان، مردم را نسبت به انقلاب بدبین می‌کند.

حاجیبابایی ابراز کرد: در طول 4 دوره که نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بودم، 41 پروژه ملی در مجلس برای توسعه استان همدان به تصویب رسید و تاکنون ساخت و بهرهبرداری از این پروژه‌ها اعم دانشگاه، پتروشیمی 1 و 2، منطقه ویژه جهان‌آباد، آزادراه و راه‌آهن ادامه دارد.

وی افزود: بعد از این پروژه‌ها دیگر پروژه ملی جدیدی برای همدان مصوب نشده است و آزاد راه همدان بیش از 15 بار افتتاح شده است در حالی که پروژه دارای مصوبه مراحل خود را از ساخت تا بهرهبرداری طی می‌کند.

کاندیدای اصولگرا از حوزه انتخابیه همدان و فامنین با تأکید بر اینکه مجلس نیاز به کارآمدی دارد، عنوان کرد: نمایندگانی موفق به نقش آفرینی در مجلس می‌شوند که توانایی اداره مجلس را داشته باشند.

وی با بیان اینکه مجلس ریل‌گذاری برای حرکت دولت را برعهده دارد، گفت: مجلس قوی و قدرتمند لازم داریم که برای دولت ریل‌گذاری، کمک و حمایت کند تا مشکلات و ایرادات رفع شود.

حاجیبابایی با اشاره به اینکه برای رونق اقتصادی باید مسکن مهر احیا شود، افزود: ساختمان‌سازی بیش از 3600 نوع شغل را ایجاد می‌کند و در این راستا بالاترین درجه اشتغال در ساختمانسازی نهفته است.

وی با بیان اینکه رکود اقتصادی در کشور ما با اقتصاد مقاومتی شکسته می‌شود، اظهار داشت: مجلس آینده باید تمام توان خود را به کار گیرد تا با اقتصاد مقاومتی وضعیت معیشت مردم را بهبود ببخشد.

کاندیدای اصولگرا از حوزه انتخابیه همدان و فامنین عنوان کرد: همدان مصوبه کلان شهر شدن را دارد اما اجرایی نشده است و باید با قوت پیگیری شود.

وی افزود: همدان جزء 10 استان مهاجرپذیر کشور به شمار میآید بر این اساس جمعیت همدان رو به افزایش است و اگر جمعیت همدان یک میلیون نفر شود میزان اعتبارات آن نیز چند برابر می‌شود.

حاجیبابایی گفت: با توجه به سرعت رشد جمعیتی قیمت مسکن در همدان رشد فزایندهای داشته است که برای تعدیل قیمت باید 2 رینگ بزرگتر به همدان افزوده شود و قطعهبندیها توسط شهرداری به متقاضیان به فروش برسد.

وی بیان کرد: در این راستا قیمت زمین در همدان متعادل می‌شود و روستاها تبدیل به باغ شهر میشوند و از امکانات بهرهمند می‌شوند


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار