دغدغه‌ای برای تامین امنیت انتخابات نداریم

کد خبر: ۱۸۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 23 February 2016

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: پلیس با همکاری و تعامل مثبت با مردم، تدابیر ویژه‌ای برای تامین امنیت انتخابات در استان البرز اندیشیده است.
سردار بخشعلی کامرانی‌صالح اظهار کرد: بر اساس قانون تامین امنیت برگزاری انتخابات در تمام مراحل اعم از قبل، هنگام برگزاری و پس از انتخابات با نیروی انتظامی است.
وی افزود: معتقدیم که امنیت بدون همراهی و تعامل با مردم محقق نمی‌شود و ملت ایران در سراسر کشور و به ویژه در استان البرز رابطه بسیار عمیق، صمیمی و تاثیرگذار با نیروهای خدوم پلیس دارند.
فرمانده نیروی انتظامی استان البرز اضافه کرد: بنابراین اولویت اصلی در اجرای طرح‌های ویژه تامین برگزاری انتخابات در استان البرز، همراهی و مشارکت مردم است.
کامرانی‌صالح تصریح کرد: از سوی دیگر تدابیر ویژه‌ای برای برگزاری امنیت و همچنین رفع مشکلاتی از جمله در حوزه ترافیک و حمل و نقل در نیروی انتظامی اندیشیده شده است و برای این منظور هشت هزار مامور پلیس مشارکت فعال خواهند داشت.
وی گفت: محل شعب اخذ رای و محورهای منتهی به شعب اخذ رای به طور کامل در استان البرز زیرپوشش نیروی انتظامی قرار دارد و تدابیر ویژه‌ای برای این منظور در نظر داریم.
فرمانده نیروی انتظامی استان البرز ادامه داد: مقدمات برگزاری باشکوه و قانونمند انتخابات در شرایط مطلوب اندیشیده شده است و هیچ دغدغه‌ای در این زمینه نداریم.
کامرانی‌صالح افزود: در روز برگزاری انتخابات نیز ماموران خدوم نیروی انتظامی به همراه خانواده، همراه با دیگر اقشار جامعه در انتخابات حساس مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت می‌کنند و به طور قطع روز باشکوهی را در استان البرز رقم خواهیم زد.
وی گفت: انتظار داریم که کاندیداها، ستادهای انتخابات و هواداران نامزدها نیز مانند روزهای گذشته همراهی لازم را با ماموران پلیس داشته باشند و ضمن رعایت قانون از اقداماتی که منجر به تفرقه می‌شود، به شدت بپرهیزند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار