فرهنگیان زمینه ساز مشارکت حداکثری

مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: فرهنگیان نقش مهمی در تحولات اجتماعی و فرهنگی جامعه دارند لذا با مشارکت فعال در انتخابات زمینه های حضور حداکثری مردم را در پای صندوقهای رای فراهم می سازند.
کد خبر: ۱۸۴۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴ 23 February 2016
 مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: فرهنگیان نقش مهمی در تحولات اجتماعی و فرهنگی جامعه دارند لذا با مشارکت فعال در انتخابات زمینه های حضور حداکثری مردم را در پای صندوقهای رای فراهم می سازند.

به گزارش ایرنا، هادی سلگی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان نهاوند افزود: مجلس یکی از نهادهای مهم برای توسعه کشور و حرکت انقلاب در مسیر بالندگی است لذا هر چه مشارکت بالاتر باشد بدون شک می تواند منجر به تشکیل مجلسی کارامد و پرتوان گردد.

وی گفت: با توجه به گسترده بودن آموزش و پرورش و تاثیر گذاری آن بر مخاطبان عام و خاص وظیفه این نهاد اثر گذار در شرایط خطیر کنونی تشویق آحاد مردم برای حضور گسترده در انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری مردم دراین فرایند اجتماعی است .

وی افزود: امروز مقام معظم رهبری اهمیت انتخابات و حضور حداکثری مردم را برای آنان تشریح نموده و اینک وظیفه ماست که با شناخت و مطالعه نمایندگانی را انتخاب کنیم که بتوانند در راستای اهداف انقلاب و منافع ملی حرکت کنند.

سلگی اظهار کرد: خانه ملت و مجلس خبرگان رهبری دو رکن مهم در حلقه تصمیم سازی نظام است و مظهر اقتدار ملی هستند و باید افرادی برای خدمت در این مجالس انتخاب شوند که ولایت مدار و تیزبین باشند و بتوانند در جهت منافع نظام و مردم حرکت کنند.

وی افزود: شرکت در انتخابات به معنی سهیم شدن در سرنوشت کشور می باشد و هر چه قدر این حضور گسترده و پرشور و توام با شناخت باشد مصونیت کشور در دنیای پر تنش امروزی بیشتر می شود.

وی با اشاره به ایجاد شرایط جدید سیاسی متاثر از اجرای برجام گفت: امروز دنیا حقانیت ایران را به رسمیت پذیرفته و ملت ما با ایستادگی توانسته اند اراده خود را بر آنان تحمیل کنند لذا تشکیل مجلسی قدرتمند متشکل از نخبگان مردم وبرخواسته از اراده اکثریت می تواند ما را در رسیدن به اهداف انقلاب بهتر یاری کند.

سلگی تصریح کرد: دولت و مجلس باید با همزبانی و همدلی برای رفع مشکلات مردم بکوشند زیرا مردم ما ثابت نموده اند که شایسته بهترینها می باشند .

وی در پایان با تاکید مجدد بر حضور حداکثری و انتخاب اصلح گفت: ما اعتقاد داریم که هر چقدر مردم با شکوه تر در انتخابات حضور یابند، بهترین ها انتخاب می شوند و ما نیز در آموزش و پرورش به دور از هر نوع تعلقات جناحی در زمینه حضور حداکثری در پای صندوقهای رای و برای تحقق منویات رهبری تلاش می نمائیم .

شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی نزدیک به 200 هزار نفر و چهار بخش و 168 روستا دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که برای تصاحب این کرسی در حال حاضر 17 نفر در صحنه رقابت حضور دارند و به تبلیغ مشغول می باشند .

به منظور برگزاری انتخاباتی با شکوه 146 شعبه رای در سطح شهرستان منظور شده که نزدیک به چهار هزار نفر در برگزاری آن مشارکت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار