احمد زاده در شهرداری اردبیل می ماند

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت:محمد احمدزاده با تیم شهرداری اردبیل تا پایان فصل قرارداد دارد و همچنان هدایت این تیم را در لیگ دسته یک کشور بر عهده خواهد داشت.
کد خبر: ۱۸۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳ 20 February 2016
بابک پور پناهی امروز( شنبه) در گفت گو با خبرنگار ایرنا، در واکنش به اخبار مربوط به پیوستن احمد زاده به تیم ملوان افزود: این اقدام دور از اخلاق و شرع می باشد که تیمی با سرمربی که تا پایان فصل قرارداد دارد وارد مذاکره شود.
وی اظهار کرد: هم باشگاه فرهنگی ورزش شهرداری و هم احمدزاده نسبت به تعهد و قرارداد خود پایبند بوده و او همچنان به عنوان سرمربی تیم شهرداری اردبیل به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
پور پناهی تاکید کرد: به هیچ عنوان رضایتی برای تحقق این امر از طرف مسوولان شهرداری اردبیل صادر نخواهد شد و سرمربی تیم به تعهد خود مبنی بر ادامه همکاری با تیم شهرداری پایبند است.
پیش از این محمد احمد زاده سرمربی تیم شهرداری اردبیل درخصوص احتمال حضورش در ملوان بندرانزلی به عنوان سرمربی این تیم گفته بود که بین مسئولان باشگاه ملوان و شهرداری اردبیل مذاکراتی انجام شده است وحضور من درتیم ملوان به عنوان سرمربی به موافقت مسئولان باشگاه شهرداری اردبیل بستگی دارد.
وی با بیان اینکه از روند مذاکرات و همچنین نتایج حاصله از آن اطلاعی ندارد، تاکید کرد: درحال حاضر به عنوان سرمربی شهرداری اردبیل با این باشگاه قرارداد دارم.
احمدزاده خاطرنشان کرد: درصورت تمایل به حضور من در تیم ملوان، مسئولان این باشگاه می بایست رضایت باشگاه شهرداری اردبیل را به دست آورند.
وی با بیان اینکه دراین خصوص هیچ گونه صحبتی از جانب مسئولان باشگاه شهرداری اردبیل به میان نیامده است افزود: باوجود اینکه درحال حاضر هیچ نقشی در انتخاب تیم ندارم اما شرایط حضور در ملوان نسبت به تیم های دیگر برایم متفاوت است .
احمد زاده خاطر نشان کرد: اگر در شرایط فعلی از جانب هر تیمی چنین پیشنهادی صورت می گرفت قطعا با پاسخ بنده منفی من مواجه می شد.
تیم شهرداری اردبیل در جدول لیگ 20 تیمی دسته اول فوتبال ایران در رده 16 قراردارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار