پرداخت وام به مددجویان شهرستان رزن

مدیر کمیته امداد شهرستان رزن از پرداخت ۵ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال وام به مدد جویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان رزن خبر داد.
کد خبر: ۱۸۴۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱ 21 February 2016

مدیر کمیته امداد شهرستان رزن از پرداخت ۵ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال وام به مدد جویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان رزن خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سیدعباس هاشمی گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۳۶۱ فقره وام در قالب تسهیلات اشتغال و کارگشایی به مبلغ ۵ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال از منابع داخلی و بانکی به مددجویان تحت حمایتاین نهاد پرداخت شده است.

وی افزود: طرح‌های اشتغال این نهاد در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، فعالیت‌های صنفی صنعتی و خدمات است.

مدیر کمیته امداد شهرستان رزن ابراز داشت: از این تعداد وام، ۲۷۲ فقره در قالب تسهیلات کارگشایی به مبلغ ۲ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریال بوده که در راستای رفع مشکلات خانواده‌های محروم و نیازمند پرداخت شده است.

وی اشتغال و کاریابی برای مددجویان تحت حمایت را از محورهای اصلی این نهاد ذکر کرد و آن را عامل توانمندشدن خانواده ها عنوان کرد.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در سال جاری برای ۳ هزار و ۱۴۴ خانوار تحت حمایت این نهاد نیز بابت کمک هزینه معیشت مددجویان رزنی مبلغ ۱۷ میلیارد و ۵۱۹ میلیون ریال به حساب آنان واریز شده است.

وی تصریح کرد: این نهاد سعی دارد با ارائه خدمات هدفمند و برنامه‌ریزی شده بتواند گام موثری در راستای توانمندسازی مددجویان بردارد.

مدیر کمیته امداد شهرستان رزن با اشاره به خدمات کمیته امداد در حوزه‌های مختلف عنوان کرد: خدماتی مانند بیمه تامین اجتماعی، تسهیلات قرض‌الحسنه‌ کارگشایی، کمک هزینه‌های تحصیلی، درمانی، تأمین کمک هزینه‌ جهیزیه، احداث، تعمیر و مقاوم‌سازی مسکن از اقدامات این نهاد برای خانواده‌های محروم و نیازمند است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار