کلینیک امام خمینی رایگان درمان می کند

درکشور کلینیک شیمی‌درمانی سرپایی نداریم و برای نخستین‌بار در همدان این اقدام انجام می‌شود و کلیه خدمات هم برای بیماران مبتلا به سرطان رایگان است.
کد خبر: ۱۸۴۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰ 20 February 2016

یک فوق تخصص خون و آنکولوژیست در همدان گفت: بیماران سرطانی همدان به صورت رایگان شیمی‌درمانی می‌شوند.

به گزارش ایسنا،دکتر "محمد عباسی"اظهار کرد: کلینیک تخصصی امام خمینی(ره) به همت دانشگاه علوم پزشکی استان همدان راه‌اندازی شده و در آن به بیماران سرطانی ارائه خدمات می‌شود.

وی افزود: در کشور کلینیک شیمی‌درمانی سرپایی نداریم و برای نخستین‌بار در همدان این اقدام انجام می‌شود و کلیه خدمات هم برانداریمی بیماران مبتلا به سرطان رایگان است.

این فوق تخصص خون و سرطان تاکید کرد: این کلینیک دولتی از نظر تجهیزات بسیار غنی بوده و از بیمارستان‌های خصوصی تهران کمتر نیست.

وی با بیان اینکه این کلینیک ماهیانه هزار و 200 بیمار را پذیرش می‌کند، تصریح کرد: این کلینیک 54 تخت دارد و تعداد 6 پرستار، یک پزشک و یک منشی به همراه نیروهای خدماتی به بیماران خدمت‌رسانی می‌کنند.

این فوق تخصص خون و سرطان تصریح کرد: پس از شیمی‌درمانی یکی از نیازهای مهم بیماران سرطانی رادیوتراپی است که متاسفانه تاکنون به صورت دولتی در اختیار بیماران قرار نگرفته است.

دکتر عباسی گفت: دستگاه‌های رادیوتراپی خریداری و بودجه آن هم تأمین شده که با ساخت مرکز سرطان در بیمارستان بعثت بیماران می‌توانند از رادیوتراپی دولتی بهره ببرند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار