شهرداری میزبان نساجی است

تیم شهرداری اردبیل در هفته بیست و هفتم لیگ آزادگان به مصاف نساجی مازندران می‌رود تا در بازی خانگی با این حریف سرسخت روبه‌رو شود.
کد خبر: ۱۸۳۶۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵ 19 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، تیم شهرداری اردبیل در حالی اول اسفندماه میزبان نساجی مازندران است که در دور برگشت رقابت‌های لیگ آزادگان، تیم شهرداری همه بازی‌های خانگی خود را برده و در خارج از خانه نیز اغلب به نتیجه مساوی رسیده است به طوری که این تیم با یک روند آرام در رده پانزدهم جدول لیگ آزادگان قرار دارد و در صورت برد مقابل نساجی مازندران می‌تواند تا رده‌های میانی جدول نیز پیش بیاید.

حریف نام‌آشنا و سرسخت شهرداری اردبیل در بازی روز شنبه نساجی مازندران است که در رده هشتم جدول قرار دارد و تلاش می‌کند تا در خانه تیم شهرداری را غافلگیر کند تا به یک برد ارزشمند بعد از پیروزی مقابل مس کرمان دست پیدا کند.

سرخ‌پوشان اردبیل در حالی در ورزشگاه تختی اردبیل و در نخستین روز از اسفندماه میزبان نساجی مازندران هستند که اوایل این هفته در جنوب کشور مقابل نفت مسجدسلیمان به تساوی دست پیدا کردند.

شاگردان احمدزاده در یک بازی سخت و نفس‌گیر باید حریف مازندرانی خود را از پیش‌رو بردارند تا به تداوم پیروزی‌های خانگی خود دست پیدا کنند.

در حالی که زمزمه دعوت از محمد احمدزاده برای حضور در کادر فنی تیم ملوان بندرانزلی شنیده می‌شود اما به نظر می‌رسد باشگاه شهرداری اردبیل نمی‌خواهد این مربی را در این اوضاع و شرایط از دست بدهد و هنوز رایزنی‌ها برای حضور محمد احمدزاده در تیم ملوان بندرانزلی به گوش می‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار