مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان لرستان

ورزش لرستان نیازمند حمایت‌های مالی است

علی یاورعزیزپورمدیر کل اداره ورزش وجوانان استان لرستان ، در نشست خبری با خبرنگاران ، درارتباط با پرداخت یک درصد سهم دستگاه‌ها برای ورزش استان،اظهار داشت: چهاردهم درصد از یک درصد برای کارکنان دستگاه‌ها است واز این بابت می‌توانند به هیئت‌های ورزشی کمک کنند.
کد خبر: ۱۷۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰ 12 February 2016

به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان،علی یاور عزیز پورمدیر کل اداره ورزش وجوانان استان لرستان ، در نشست خبری با خبرنگاران ،درارتباط با پرداخت یک درصد سهم دستگاه‌ها برای ورزش استان،اظهار داشت: چهاردهم درصد از یک درصد برای کارکنان دستگاه‌ها است واز این بابت می‌توانند به هیئت‌های ورزشی کمک کنند.

عزیز پور افزود: کمک‌هایی که به اداره کل ورزش و جوانان شده است را بدون توجه به جنسیت کمک کرده‌ایم و اگر تقدیری هم شده جدا از جنسیت بوده است.

مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان لرستان بیان کرد: لیگ جودو بانوان و رقابت‌های لیگ برتر جودو و کوارش بانوان، هفته دوم این مسابقات چهارشنبه 21 بهمن‌ماه با حضور هشت گروه به میزبانی لرستان برگزار می‌شود که ما این لیگ را مجانی کردیم.

وی عنوان کرد: برای تجلیل از قهرمانان از وزارت انتظار داریم درصدی در اختیار استان‌ها بگذارند.

علی یاور عزیز پوریادآور شد: لرستان درزمینهٔ بودجه استان آخری نیست اما نمی توان گفت استانی برخوردار هم است ولی درزمینه هایی مانند پژوهش و روابط عمومی جز استان‌های برتر شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار