مسابقات لیگ فوتسال جام فجر در دانشگاه یزد

رئیس اداره تربیت‌بدنی دانشگاه یزد ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه فجر گفت: مسابقات لیگ فوتسال جام فجر در دانشگاه یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۷۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ 09 February 2016

به گزارش تابناک یزد،مسابقات لیگ فوتسال جام فجر در دانشگاه یزد اسفندماه جاری در دانشگاه یزد برگزار می شود.

 

فرزاد فیضی، رئیس اداره تربیت‌بدنی دانشگاه یزد در این رابطه گفت: اولین دوره مسابقات لیگ فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه یزد با عنوان جام فجر با حضور تیم‌های منتخب فوتسال دانشکده‌ها برگزار می شود.

وی افزود: دانشکده‌های دانشگاه یزد باید با توجه به سهمیه لحاظ شده، تیم فوتسال منتخب دانشکده را تشکیل و برای حضور در مسابقات به اداره تربیت بدنی دانشگاه معرفی کنند که در این راستا تیم منتخب دانشکده باید متشکل از دوازده بازیکن و یک سرپرست (مورد تأیید ریاست دانشکده) باشد و بازیکنان این تیم باید نیم‌سال جاری در همان دانشکده مشغول به تحصیل باشند.

 

رئیس اداره تربیت‌بدنی دانشگاه یزد ا اشاره به اینکه تمام اعضای تیم باید عضو انجمن‌های ورزشی دانشگاه باشند، تاکید کرد: بازیکنان باید پیراهن، شورت و جوراب ورزشی را برای شرکت در مسابقات همراه داشته باشند.

وی مهلت ثبت‌نام این مسابقات را تا ۳ اسفند ماه و مکان ثبت‌نام را ساختمان علوم پایه، امور دانشجویی، اداره تربیت‌بدنی دانشگاه یزد اعلام کرد.

 

فیضی بیان کرد: سهمیه دانشکده‌ها برای حضور در لیگ فوتسال دانشجویان پردیس فنی و مهندسی: ۵ تیم؛ (دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر: ۱ تیم، دانشکده معدن و متالوژی: یک تیم، دانشکده مهندسی عمران: یک تیم، دانشکده مهندسی مکانیک: یک تیم، سایر گروه‌های فنی و مهندسی (نساجی، مهندسی شیمی و ...): یک تیم، پردیس علوم پایه: سه تیم (دانشکده فیزیک: یک تیم، دانشکده ریاضی: یک تیم، دانشکده علوم پایه (شیمی، زمین‌شناسی و زیست‌شناسی): یک تیم، دانشکده علوم انسانی: دو تیم، دانشکده اقتصاد، مدیریت و حسابداری: دو تیم، دانشکده علوم اجتماعی: یک تیم دانشکده ادبیات: یک تیم دانشکده هنر و معماری: یک تیم، دانشکده منابع طبیعی و کویرشناسی: یک تیم است.

دانشجو

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار