کرج با برف قفل شد/ ماموران شهرداری در خیابان نیستند/ تاکسی‌ها مسافران را جابه‌جا نمی‌کنند

بارش برف امروز در کرج که چند ساعتی بیشتر طول نکشید، علیرغم هشدارهای سازمان هواشناسی ماموران خدمات شهری شهرداری کرج را غافلگیر کرد.
کد خبر: ۱۷۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 08 February 2016

به گزارش تابناک – البرز: طی روزهای اخیر چندین بار سازمان هواشناسی استان البرز هشدار داده بود که از صبح روز دوشنبه شاهد بارش برف در استان البرز از جمله شهرستان کرج خواهیم بود.

با وجود این هشدارها، امروز مردم کرج به شدت از بی‌تدبیری مدیران شهرداری این شهرستان گلایه‌مند بودند، چرا که تمام خیابان‌های اصلی و فرعی مرکز استان البرز هم اکنون قفل بوده و تردد خودروها با کندی بسیار زیادی انجام می‌شود.
به عنوان نمونه مسیر میدان آزادگان تا میدان مهران که در شرایط عادی حدود 2 دقیقه طول می‌کشد، در حال حاضر بیش از یک ساعت به طول می‌انجامد چرا که هیچ ماشینی قادر به تردد نیست.
این در حالی است که در میدان طالقانی (مقابل راهنمایی و رانندگی استان البرز) حدود 30 مامور پلیس حضور دارند!
از سوی دیگر اکثر تاکسی‌ها در این شرایط اقدام به خدمات‌رسانی به مسافران نمی‌کنند.
به عنوان نمونه در میدان آزادگان و ایستگاه‌های رجایی‌شهر، فلکه اول رجایی‌شهر، میدان کرج، میدان بعثت، رانندگان تاکسی‌ها خودروهای خود را پارک کرده کرده و به مردم می‌گویند با خودروهای عبوری تردد کنند!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
بچه من ساعت 2 از مدرسه تعطیل شد ساعت 4 رسید خونه. مدیران استان مچکریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
شهرداری بعد از اینکه برف در بلوار طالقانی شمالی در اثر تردد خودروها آب شد تازه شروع به پاشیدن ماسه و نمک کرد!.. در حالی که یکساعت قبل از آن چندین خودرو به هم برخورد کردند و دز تمام کوچه های منتهی به همین بلوار وضع همچنان همین بود!... باز هم به غیرت خود مردم که خودشون دست به کار شدند و شروع به پاشیدن ماسه از نخاله های ساختمانی میکردند... دریغ از یک کیسه نمک و ماسه...
محمدر
|
-
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
با سلام و احترام
اگر ممكنه تاكسي راني تمام تاكسي ها را جمع كنه چون هواي سرد و گرم كه نيستن اگر هم تشريف داشته باشند با كرايه هاي گزاف مسافرا را جابجا مي كنند به عنوان مثال خط متروكرج به طالقاني و آزادگان مردم هر روز خدا اسير اين رانندگان محترم هستند اكثر مواقع ميگن فقط ما مسير مستقيم آزادگان را ميريم طالقاني نمي ريم عاجزانه خواستار اصلاح اينگونه موارد از سوي تاكسي راني و شهرداري و شوراي محترم شهر را داريم
ميترا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
منطقه‌هايي مثل مهرشهر و گلشهر و ... اينا رو جزء مناطق شهري به حساب نميارن. ديروز يك ساعت برف اومده تمام منطقه به شدت يخ زده، خيابان اصلي و فرعي و پياده رو هم فرقي نداره، كلاً يخ زده. مترو گلشهر هم كه خيلي جالبه، حداقل مسئولاي مترو اينقدر به خودشون زحمت ندادن از جلوي در ورودي تا پله رو ماسه و نمك بپاشن. اين چه وضعيته آخه!!! فكر كنم آقايون هنوز خوابن.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار