نمایشگاه مجازی صنعت اردبیل افتتاح می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از افتتاح نمایشگاه مجازی صنعت استان اردبیل هم‌زمان با ایام‌الله دهه‌فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۷۶۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰ 06 February 2016

سید حامد عاملی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با گرامی‌داشت ایام‌الله دهه‌فجر این ایام را فرصتی مناسب برای نهادینه کردن گفتمان انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن و ترویج و توسعه دستاوردهای نظام اسلامی اعلام کرد.

وی گفت: ما واحدهای تولیدی و صنعتی را در طول سال راه‌اندازی می‌کنیم و محدود به مناسبت خاصی نیست ولی به میمنت ایام‌الله دهه‌فجر نیز 12 طرح صنعتی و تولیدی با سرمایه‌گذاری 82 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل افزود: با هدف معرفی محصولات صنعتی استان از ابتدای امسال تلاش کردیم تا نمایشگاه مجازی محصولات صنعتی و تولیدی استان را راه‌اندازی کنیم که در این ارتباط هم‌زمان با ایام‌الله دهه‌فجر این نمایشگاه مجازی افتتاح می‌شود.

عاملی بیان کرد: راه‌اندازی این نمایشگاه می‌تواند زمینه خوبی را فراهم کند تا تمام فعالان عرصه تولیدی و صنعتی استان بتوانند عرضه‌های خود را در این نمایشگاه مجازی ارائه کنند تا مخاطبان بیشتر با ظرفیت صنعتی و معدنی استان آشنا شوند.

وی با بیان اینکه از مجموع 600 جواز تاسیس صادر شده در سطح استان 45 طرح اولویت‌دار با همه توان مسئولان استان پیگیری می‌شود، ادامه داد: این 45 طرح اولویت‌دار در عرصه تولید و صنعت می‌تواند در سرنوشت استان اردبیل از لحاظ ایجاد فرصت‌های اشتغال و کارآفرینی موثر باشد که اجرای آنها در دستور کار مسئولان استانی است.

عاملی یادآور شد: هم‌زمان با ایام‌الله دهه‌فجر علاوه بر افتتاح 12 طرح صنعتی با 82 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری رونمایی از نمایشگاه مجازی محصولات صنعتی و تولیدی استان نیز طی روزهای آینده انجام می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل پایش دقیق طرح‌ها و مجوزهای صادر شده را طی یک سال اخیر یادآور شد و تصریح کرد: 45 طرح اولویت‌دار صنعتی استان که دارای مزیت ممتاز در بخش سرمایه‌گذاری و اشتغال است می‌تواند چهره صنعتی استان را متحول کند.

عاملی گفت: در به ثمر رسیدن طرح‌های صنعتی 13 دستگاه استانی فعالیت می‌کنند تا یک طرح صنعتی به نتیجه رسیده و زمینه ارتقای جایگاه اقتصادی و تحولی استان را شاهد و ناظر باشیم.

وی افزود: اقدامات خوبی در دو سال اخیر هم در سرعت بخشیدن به صدور مجوزها و هم تسهیل بسیاری از برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌ها در بخش صنعتی، تولیدی و رونق کارآفرینی انجام شده که قطعا همه این اهداف و برنامه‌ها در مسیر توسعه روزافزون صنعتی این استان خواهد بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار