درخشش ووشوکاران کرمانشاهی در رقابتهای انتخابی تیم ملی

ووشوکاران کرمانشاهی توانستند در مسابقات ووشوی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی صاحب دو مدال نقره و یک برنز شوند.
کد خبر: ۱۷۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ 06 February 2016
ووشوکاران کرمانشاهی توانستند در مسابقات ووشوی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی صاحب دو مدال نقره و یک برنز شوند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، سید رامین موذنی رییس هیات ووشو استان کرمانشاه در این باره اظهارکرد: در این مسابقات، در بخش ساندا و در وزن 90- کیلوگرم اشکان دلفانی ووشوکار کرمانشاهی پس از صعود به فینال در این مرحله مغلوب حریفی از اصفهان شد و به مدال نقره بسنده کرد.

وی افزود: همچنین در وزن 56- کیلوگرم نیز مهران سلیمی دیگر ووشوکار کرمانشاهی توانست در کنار ووشوکاری از استان مرکزی به مقام سوم مشترک و مدال برنز دست یابد.

موذنی یادآور شد: مهران سلیمی، فرشید نعمتی، هژیر رحمانی، زاهد ویسی، وحید محمودی و اشکان دلفانی ترکیب تیم ساندا کرمانشاه را تشکیل می‌دادند.

رییس هیات ووشو استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به حضور دو ووشوکار کرمانشاهی در بخش تالو گفت: سیدمسعود حسینی و میلاد عباسی نیز دو تالوکار کرمانشاهی حاضر در مسابقات بزرگسالان قهرمانی کشور بودند که تنها حسینی موفق به کسب مدال شد.

وی تصریح کرد: حسینی در فرم چانگ چوان با کسب 9.47 امتیاز پس از ووشوکار خوزستانی مقام نایب قهرمانی را بدست آورد.

موذنی خاطرنشان کرد: این مسابقات حکم انتخابی مرحله اول تیم ملی را داشت که هر سه مدال آور کرمانشاه با قرار گرفتن در رده‌های دوم و سوم جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کردند.

وی در پایان اظهار کرد: مسابقات بخش بانوان نیز امروز ( 17 بهمن) در قم برگزار می‌شود و تیم کرمانشاه با ترکیب کامل در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

گفتنی است: بیست و دومین دوره مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در رده سنی بزرگسالان با حضور 273 ورزشکار از 34 تیم به میزبانی قم برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار