تأیید‌ صلاحیت 4 نماینده فعلی مجلس در کردستان

یکی از نمایندگان تأیید صلاحیت شده کردستان در گفت‌وگو با تابناک از تأیید صلاحیت 4 تن از نمایندگان فعلی استان کردستان در مجلس شورای اسلامی که توسط هیئت‌های نظارت رد صلاحیت شده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۱۷۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱ 06 February 2016

یکی از نمایندگان تأیید صلاحیت شده کردستان در گفت‌وگو با تابناک کردستان از تأیید صلاحیت 4 تن از نمایندگان فعلی استان کردستان توسط شورای نگهبان خبر داد.

وی گفت: سیدمحمد بیاتیان نماینده فعلی بیجار، حامد قادرمرزی نماینده فعلی قروه و دهگلان، امید کریمیان نماینده فعلی مریوان و سروآباد و سالار مرادی نماینده فعلی سنندج، کامیاران و دیواندره، نمایندگان استان در مجلس نهم هستند که توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده‌اند.

این 4 نماینده در مرحله قبل توسط هیئت‌های نظارت رد صلاحیت شده بودند.

محسن بیگلری نماینده فعلی مردم سقز و بانه و سیداحسن علوی نماینده فعلی مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی 2 نماینده استان هستند که صلاحیت آنها قبلاً احراز شده بود.

14:10 برخی اخبار غیررسمی هم حکایت از آن دارد که تنها صلاحیت 2 نماینده ردصلاحیت شده در هیئت‌های نظارت، توسط شورای نگهبان تأیید شده و نماینده فعلی بیجار و همچنین نماینده فعلی قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی  رد صلاحیت شده‌اند.

16:55 مطابق آخرین آمار غیررسمی منتشره در حوزه انتخابیه سنندج، کامیاران و دیواندره 40 نفر، در حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد 21 نفر، در حوزه انتخابیه بیجار 18 نفر، و در حوزه انتخابیه قروه و دهگلان 9 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی توسط شواری نگهبان تأیید صلاحیت شده‌اند.

19:05 مطابق آخرین آمار غیررسمی منتشره در حوزه انتخابیه سقز و بانه 12 داوطلب نمایندگی مجلس توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت شدند.

این خبر از سوی منابع رسمی تأیید نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار