پیام رزمایش ولایت 94 صلح و دوستی برای همسایگان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به برگزاری رزمایش ولایت 94 گفت: پیام این رزمایش صلح و دوستی برای همسایگان و نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی برای دشمنان است.
کد خبر: ۱۷۵۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱ 05 February 2016
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به برگزاری رزمایش ولایت 94 گفت: پیام این رزمایش صلح و دوستی برای همسایگان و نشان دادن اقتدار جمهوری اسلامی برای دشمنان است.

به گزارش ایرنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه در مسجد جامع این شهر افزود: همه باید احساس تکلیف بکنند و در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

وی گفت: حضور مردم، آمریکا و غربی ها را تسلیم می کند لذا همه باید احساس تکلیف کنند و در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.

وی با بیان این گفته امام (ره) که تداوم انقلاب در گرو حضور مردم و توکل به خداست افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی بر مردمسالاری تاکید داشتند.

وی اضافه کرد: امام می فرمودند نظر مردم را بگیرید، همچنین امام بر حفظ استقلال، تدین و پایبندی به اسلام، توجه به معیشت مردم و نیز دفاع از مستضعفین تاکید زیادی می کردند.

آیت الله علما گفت: امام همچنین بر قانونمداری تاکید داشتند ایشان فرمودند اگر مصطفی (فرزند امام) هم بخواهد دخالت کند بیرونش می کنم، امام بر نظارت شورای نگهبان و اطاعت از قانون تاکید می کردند.

وی همچنین با اشاره به دیدار اعضای شورای امنیت ملی با مقام معظم رهبری به نقل از ایشان گفت: فضای شورای امنیت ملی باید منطبق بر تفکر اسلامی و حزب اللهی باشد زیرا تفکر اسلامی کارساز است.

امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: به قول مقام معظم رهبری همه سیاستمداران اصول و مبانی شان را از امام باید بگیرند؛ امام هندسه انقلاب است و نظریاتش راهبردی است و امروز و فردا به درد ما می خورد.

وی افزود: طبق بیانات مقام معظم رهبری بدون نام امام و مواضع امام، انقلاب و نهضت معنی ندارد و اینکه باید بر عناصری که امام بر آنها نظر داشت همه مسئولان، سیاسیون، نخبگان و فرهیختگان جامعه تاکید بکنند.

وی افزود: یکی از این عناصر مساله ولایت فقیه است؛ نکته بعدی حفظ و مراقبت از وحدت اسلامی است، همچنین وجود مردمسالاری در نظام و همچنین تقوا و ساده زیستی سیاستمداران ما و نیز این باور که ما می توانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار