پاکبان قطع عضو شده در رشت تقدیر می شود

کد خبر: ۱۷۱۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱ 27 January 2016
تابناک: رئیس کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر شورای شهر رشت با اشاره به برگزاری دومین همایش «نارنجی پوشان شهر من» از مراسم تقدیر از پاکبان قطع عضو شده رشتی در این همایش خبر داد.

فاطمه شیرزاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دومین همایش تقدیر از پاکبانان شهر رشت با عنوان «تقدیر از نارنجی پوشان شهر من» و با هدف تقدیر از زحمات پاکبانان شهر و تکریم جایگاه این قشر زحمتکش در جامعه همزمان با ایام الله دهه فجر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این همایش بهترین فرصت برای قدردانی از زحمات پاکبانان است ادامه داد: هرچند کارگران زحمتکش رفت و روب در راستای حفظ بهداشت و سلامت مردم شهر فعالیت می‌کنند ولی ارزش خدمات این افراد کمتر حس شده و دیده می‌شود.

وی افزود: از این رو بی مناسبت ندیدیم تا برای دومین سال متوالی و همزمان با ایام شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، همایش تجلیل از پاکبانان را برگزار کنیم.

شیرزاد با اشاره به بخش های مختلف این همایش تصریح کرد: تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآنی و تقدیر از نفرات برتر نخستین المپیاد ورزشی پاکبانان که در آذرماه امسال برگزار شد، از مهمترین بخش های این همایش است.

وی تجلیل از پاکبانان بازنشسته را از دیگر بخش های این همایش اعلام کرد و گفت: تقدیر و قدردانی از پاکبان آسیب دیده – سید مرتضی موسوی- که چندی پیش در حین انجام وظیفه در یکی از مناطق شهرداری رشت بر اثر تصادف دچار قطع پا از ناحیه بالای زانو شده است، از دیگر برنامه های این همایش خواهد بود.

رئیس کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر شورای شهر رشت همچنین از برگزاری نمایشگاه عکس با عنوان «پاکبان پر تلاش شهر من» خبر داد و گفت: در این نمایشگاه که در حاشیه برگزاری همایش برپا می شود، تعدادی از آثار عکاسان آزاد با محوریت فعالیت پاکبانان در سطح شهر به نمایش در می آید.

شیرزاد افزود: این همایش با همکاری حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری رشت و سازمان مدیریت پسماند و مناطق پنج گانه شهرداری برگزار می شود.

رئیس کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر شورای شهر رشت همچنین با اشاره به مصوبات سی و سومین جلسه این کارگروه که با حضور مدیرعامل سازمان پسماند شهر رشت برگزار شد، از برگزاری کلاس ها و کارگروه های آموزشی برای پاکبانان مناطق پنجگانه شهر رشت خبر داد.

شیرزاد گفت: بر اساس توافقی که در این جلسه انجام شد، کلاس ها آموزشی قرآن و تربیت بدنی برای پاکبانان شهر رشت و خانواده این افراد نیز برگزار می شود.

کارگروه حمایت از اقشار آسیب پذیر دو سال پیش با هدف طرح مسائل، نیاز‌ها و اولویت بندی مشکلات اقشار آسیب پذیر شهر به ویژه نیروهای حجمی شاغل در شهرداری رشت در شورای اسلامی این شهر تشکیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار