ایجاد تغییرات در ارزیابی عملکرد هیئت‌های ورزشی

علی ضمیری کامل گفت: در ساختارسازی و ارزیابی عملکرد هیئت‌های ورزشی به دنبال رشد و تعالی ورزش استان هستیم و به همین دلیل به دنبال ایجاد تغییرات در این ارزیابی خواهیم بود.
کد خبر: ۱۷۰۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴ 28 January 2016

علی ضمیری کامل گفت: در ساختارسازی و ارزیابی عملکرد هیئت‌های ورزشی به دنبال رشد و تعالی ورزش استان هستیم و به همین دلیل به دنبال ایجاد تغییرات در این ارزیابی خواهیم بود.

به گزارش برنا ، معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در نشست تخصصی با هیات های ورزشی استان گفت: با رویکرد ارتقاء و کیفیت بخشیدن به فعالیت‌های مختلف هیئت‌های ورزشی استان جلسات متعددی با حضور کارشناسان جهت برنامه ریزی و طراحی برنامه جامع ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی برگزار کردیم و به دنبال آن هستیم تا تغییراتی را در نظام ارزیابی هیات های ورزشی ایجاد کنیم.

وی افزود: هیات های ورزشی استان باید با برنامه ریزی و انضباط کاری، فعالیت خود را به پیش ببرند و از این پس نظارتی عالیه بر کارکرد آنها صورت می گیرد.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان اظهار داشت : از این پس این ارزیابی هر دو ماه یکبار انجام و در پایان سال نیز ارزیابی سالیانه انجام میپذیرد که در این طرح ارزیابی به دنبال شناسایی نقاط قوت و ضعف هیئت‌های ورزشی استان ، ارائه بازخوردهای انگیزشی متناسب با هیئت ورزشی موردنظر، استفاده مطلوب و بهینه در جهت ارتقاء ورزش استان، رتبه‌بندی صحیح و عادلانه هیئت‌های ورزشی استان، بهسازی عملکرد حوزه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، افزایش زمینه همکاری و مشارکت هیئت‌های ورزشی با اداره کل به ویژه حوزه معاونت امور ورزش، توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات با توجه به عملکرد هیئت‌های ورزشی استان هستیم.

وی تصریح کرد: توسعه و تعمیم ورزش قهرمانی ، توسعه و تعمیم ورزش همگانی ، بحث فرهنگی و اداری و اقداماتی مانند کسب کرسی در فدراسیون‌ها، برگزاری مجمع سالانه، حضور فعال در مراسمات و جلسات ، برگزاری دروه های مربیگری و داوری ، توسعه و تامین منابع مالی مانند جذب کمک‌های مالی و مشارکت‌های مردمی از شاخص های این ارزیابی است.

ضمیری کامل ابراز امیدواری کرد: با تغییرات در طرح ارزیابی عملکرد از هیات های ورزشی شاهد فعالیت بیش از پیش هیات های ورزشی در توسعه و گسترش ورزش در بین عموم مردم باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه برخی هیأت های استانی با شهرستان ها هماهنگ نیستند، اظهار کرد : باید هیأت ها عملکر هیأت شهرستانی خود را ارزیابی و در اختیار ادارات ورزش و جوانان قرار دهند تا بر اساس این ارزیابی از آنها بودجه هیأت ها تعریف شود.

معاون توسعه امور ورزش با اشاره به جایگاه ورزش به عنوان یکی از اصلی ترین عوامل سلامت جامعه و رشد جسمی و روحی جوانان خاطر نشان ساخت: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان حمایت کامل مادی و معنوی خود را از هیات های ورزشی و البته در حد توان خواهد داشت که انتظار داریم مسوولان هیات ها نیز با همدلی، همکاری،همت و تلاش بیشتری باعث ارتقاء جایگاه ورزش استان در سطح کشور شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار