عملیات اجرایی راه ‌آهن اردبیل تداوم می‌یابد

استاندار اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و حمایت دولت عملیات اجرایی پروژه راه‌ آهن اردبیل تداوم می‌یابد.
کد خبر: ۱۶۷۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲ 22 January 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، مجید خدابخش در حاشیه افتتاح سومین جشنواره زمستانی سرعین در جمع خبرنگاران در سرعین اظهار داشت: یکی از مطالبات اساسی مردم اردبیل تکمیل پروژه راه‌ آهن در این منطقه است که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و حمایت دولت راه‌ آهن اردبیل در آینده‌ای نزدیک تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از اجرایی شدن برجام روند خدمت‌رسانی دولت در بخش‌های مختلف افزایش می‌یابد، بیان کرد: انتظار می‌رود با توافق حاصل شده بین کشور ایران و کشورهای مختلف شاهد تحول عظیمی در حوزه اقتصادی کشورمان به‌ویژه استان اردبیل باشیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: یکی از نیازهای اساسی استان اردیبل ارتقای خدمات گردشگری است که باید در این زمینه علاوه بر تلاش‌های همه جانبه مسئولان و بخش خصوصی، جوانان نیز در حوزه فضای مجازی برای خدمات‌دهی گردشگری فعالیت مضاعفی داشته باشند.

خدابخش افزود: فضای مجازی فرصتی مغتنم برای تبلیغ ظرفیت‌های گردشگری و جذب گردشگران داخلی و خارجی است که انتظار می‌رود تا چند سال آینده جذب 50 درصد از گردشگران داخلی و خارجی در استان اردبیل از طریق فضای مجازی توسط جوانان فارق‌التحصیل صورت گیرد.

وی رونق گردشگری برای استان اردبیل بسیار مهم دانست و گفت: با ورود سرمایه‌گذاران به حوزه بخش گردشگری و جذب توریست از اقصا نقاط ایران و دنیا، چرخ‌های اقتصادی در منطقه‌ پویاتر شده و بهبود معیشتی مردم منطقه حاصل می شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
واقعا حرفاتون خنده داره دکتر جان - به همین خیال باش - برادر استاندار قبلی هم قولشو تا آخر دولت احمدی نژاد داده بود
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار