معاون دانشگاه علوم پزشکی قم:

احداث پایگاه جاده‌ای اورژانس قم در جاده اراک

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم از احداث پایگاه جاده‌ای اورژانس قم در جاده اراک خبر داد.
کد خبر: ۱۶۵۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴ 17 January 2016
به گزارش تابناک قم، علی‌اصغر اکرمی با اشاره به تصویب احداث پایگاه اورژانس جاده‌ای در اراضی ملی موسوم به عباس‌آباد به مساحت هزار و 500 متر مربع واقع در جاده اراک در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان قم اظهارداشت: اورژانس از منابع طبیعی درخواست زمین داشته تا جنب مجتمع تجاری رفاهی الماس این پایگاه احداث شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم‌پزشکی قم با بیان اینکه جاده اراک، جاده‌ای پرتردد است و استانداردهای وزارت بهداشت ما را ملزم کرده در فواصلی مشخص پایگاه داشته باشیم، افزود: اورژانس قم تشخیص داده که در اینجاده به پایگاه نیاز داریم.

وی با بیان اینکه می‌توانیم این پایگاه اورژانس را با اعتبارات ملی احداث کنیم گفت: پایگاه را ما با واگذاری به بخش خصوصی مدیریت می‌کنیم، قرارداد‌ها را می‌بندیم و استاندارد‌ها را تعیین می‌کنیم و با استانداردهای ما بخش خصوصی تامین نیرو برای پایگاه را انجام می‌دهد.

اکرمی با اشاره به اینکه در این پایگاه آمبولانس و تجهیزات از ما و تامین نیرو از بخش خصوصی است تصریح کرد: تاکنون بخش خصوصی برای احداث پایگاه‌های اورژانس ورودی نکرده، اما خیران در این زمینه اقدامات مناسبی داشته‌اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه طبق مصوبه زمین در اختیار ما قرار گرفته و دانشگاه علوم پزشکی قم مکلف است بر اساس قانون بحث را پیگیری کند و در صورتی که سرمایه گذار در این زمینه درخواستی داشت آن را واگذار کند، گفت: برای ساخت آن مقرر شده است که توافقات با بخش خصوصی انجام شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار