نمایشگاه توانمندی جوامع روستایی وعشایری در استان البرز برپا می‌شود

کد خبر: ۱۶۴۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴ 16 January 2016


دبیر کمیته عشایری و روستایی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان البرز با تاکید بر اینکه نمایشگاه توانمندی و ارائه فرهنگ جوامع روستایی و عشایری در استان البرز برپا می‌شود، گفت: استان البرز در این بخش از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی نقدی در جلسه کمیته عشایری و روستایی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان البرز که پیش از ظهر امروز در محل سازمان جهادکشاورزی استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: ویژه‌ برنامه‌های خوبی در راستای گرامیداشت دهه مبارک فجر در بخش عشایری و روستایی در نظر گرفته گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در هر شهرستان به صورت مجزا برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، افزود: به‌طور قطع اقشار روستایی و عشایری در پیروزی انقلاب اسلامی نقش چشمگیری داشتند.

دبیر کمیته عشایری و روستایی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان البرز با اشاره به اینکه در دهه فجر شاهد برپایی نمایشگاه توانمندی و ارائه فرهنگ جوامع روستایی و عشایری در استان البرز هستیم، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه توانمندی‌های روستانشینان و عشایر استان در شهرستان‌های مختلف استان البرز به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در بخش جانمایی به‌منظور برپایی این نمایشگاه باید برنامه‌ریزی‌های جدی صورت گیرد، تصریح کرد: کاروانسرای شاه‌عباسی یکی از مکان‌هایی است که به منظور برگزاری این نمایشگاه پیشنهاد داده شده است.

مدیر امور عشایری جهاد کشاورزی استان البرز با بیان اینکه برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام در سطح روستاهای استان البرز انجام می‌شود، افزود: در این ایام در مراسمی از مقام شهدای روستایی و عشایری نیز تقدیر به عمل می‌آید.

نقدی با اشاره به اینکه انجام تمام برنامه‌های مذکور به همکاری و مساعدت همگانی تمامی دستگاه‌های اجرایی نیاز دارد، یادآور شد: برپایی سیاه‌ چادرهای عشایری و توزیع کتاب در مناطق روستایی و عشایری از جمله اقداماتی است که در این ایام به واسطه همکاری با سایر دستگاه‌های اجرایی انجام می‌‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار