اعتبار 60 میلیارد تومانی برای ساخت قطعه نخست جاده باباکلان به گچساران

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: 60 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت قطعه اول جاده باباکلان به گچساران اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۶۰۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴ 09 January 2016
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: 60 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت قطعه اول جاده باباکلان به گچساران اختصاص یافته است.
غلامرضا تاج‌گردون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران با بیان اینکه اقدامات قابل توجهی در راستای محرومیت‌زدایی صورت گرفته است، اظهار کرد: یکی از بزرگترین اقدامات صورت گرفته در حوزه گچساران گازرسانی به روستا باباکلان بود که با تمامی سختی‌ها پیش رفت.

وی افزود: در این راستا سختی‌های زیادی کشیده شد اما پس از گذشت افزون بر 36 سال بی‌گازی، با تلاش و همکاری شرکت گاز گچساران این پروژه بزرگ به سرانجام رسید.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با اتمام این پروژه یکی از نیازهای اصلی مردم روستا باباکلان برطرف شد.

تاج‌گردون با بیان اینکه گازرسانی به باباکلان رفع همه محرومیت‌ها نبود، گفت: این اقدام رفع گوشه کوچکی از محرومیت‌های این روستا بوده که یک نشانه و علامت برای توسعه و پیشرفت این روستا است.

وی با اشاره پروژه باباکلان چرام گفت: این اقدام گامی در راستای رفع محرومیت باباکلان و اتصال آن به دیگر مناطق مهم از جمله میشان، گناوه و شاهراه اصفهان بوده تا در این رهگذر توسعه و پیشرفت اقتصادی حاصل شود.

تاج‌گردون از ابلاغ 60 میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی و ساخت جاده باباکلان تا گچساران خبر داد و عنوان کرد: با اختصاص این اعتبار سرانه خانواده هر باباکلانی چند ده میلیون تومان می‌شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اصلاح طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
این یک پروژه تبلیغاتی در آستانه انتخابات است.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار