بازدید استاندار از چند آسایشگاه

تابناک: استاندار اصفهان به همراه خانواده در اولين روز از سال 94 در شيرخوارگاه نرگس و آسايشگاه خيريه سالمندان صادقيه حضور يافت.
کد خبر: ۱۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳ 22 March 2015

استاندار اصفهان به همراه خانواده در اولين روز از سال 94 در شيرخوارگاه نرگس و آسايشگاه خيريه سالمندان صادقيه حضور يافت.

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، رسول زرگرپور به همراه خانواده در نخستين روز از سال 1394 و بهار فاطمي، با حضور در شيرخوارگاه نرگس و آسايشگاه خيريه سالمندان صادقيه در فضاي عاطفي و صميمي با كودكان و سالمندان اين مراكز ديدار و از آنها دلجويي کرد.

وی در اين ديدار ضمن ابراز خرسندي از حضور در اين مراكز در نخستين روز سال، اظهار کرد: حضور در اين مكان ها از وظايف ماست و مديران بايد بهترين شرايط را براي اين افراد فراهم نمايند.

وي با بيان اينكه آسايشگاه سالمندان صادقيه توسط خيرين اداره مي شود، افزود: استان اصفهان با دارا بودن 600 مجمع خيرين جايگاه نخست را در كشور دارد و يكي از نعمت هاي بزرگ ما در استان خيرين هستند.

استاندار اصفهان با تاكيد بر اينكه بايد قداست اين مركز حفظ شود، افزود: آسايشگاه سالمندان صادقيه، يك موسسه خوشنام، مقدس و به دور از حاشيه است و مردم با عشق در اداره اين مركز مشاركت مي كنند كه كار خدايي است و اجر اخروي نيز دارد.

زرگرپور در ديدار با كودكان شيرخوارگاه نرگس نيز اظهار کرد: كار بهزيستي كار خدايي و بزرگ است و نگهداري از اين بچه ها كار جهادي است.

وي با بيان اينكه بهزيستي استان يكي از پركارترين سازمان ها در كشور است، افزود: پرسنل زحمتكش اين سازمان بيشترين اجر و پاداش اخروي را در نزد خداوند خواهند داشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار