تجلیل از۳۰ باشگاه ورزشی و فرهنگی برتر استان

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در آئین تجلیل باشگاه‌های ورزشی و فرهنگی برتر و نمونه استان اردبیل از ۳۰ باشگاه برتر تجلیل می‌شود.
کد خبر: ۱۵۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳ 07 January 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، ایوب بهتاج ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری آئین تجلیل از باشگاه‌های برتر استان اردبیل اظهار داشت: آئین تجلیل باشگاه‌های ورزشی و فرهنگی برتر و نمونه استان اردبیل برگزار شده و از 30 باشگاه برتر استان در این آئین تجلیل به عمل می‌آید.

وی تصریح کرد: این مراسم با حضور عفراتی، دبیر کمسیون ماده 5 وزارت ورزش و جوانان در محل سالن ولایت سپاه حضرت عباس(ع) استان برگزار خواهد شد که تلاش می‌کنیم با هماهنگی‌های اولیه شاهد برگزاری هر چه بهتر و مطلوب‌تر این آئین در استان باشیم.

بهتاج بیان کرد: در این همایش از 30 باشگاه خصوصی برتر استان که 27 باشگاه ورزشی و 3 باشگاه فرهنگی بعد از معرفی از مسئولان آنها تجلیل می‌شود تا این امر انگیزه‌ای برای تقویت فعالیت‌های ورزشی در سطح استان اردبیل باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به اهمیت و حساسیت توسعه فعالیت‌های ورزشی در سطح استان گفت: در این زمینه تلاش و جدیت بر این است تا با هماهنگی و تعامل با نهادها و دستگاه‌های مختلف زمینه توسعه و گسترش هر چه بیشتر فعالیت‌های ورزشی را در استان فراهم کنیم.

وی افزود: هیئت‌های ورزشی در این زمینه نقش و تاثیر مهمی داشته و باید با آگاهی نسبت به این اهمیت و نقش تاثیرگذار در جذب هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان به هیئت‌های ورزشی تلاش کرده و با شناسایی استعدادها در رشته‌های ورزشی مختلف ورزش استان را در مسیر توسعه هر چه بیشتر قرار دهند.

بهتاج اظهار کرد:‌ با توجه به اینکه تجلیل و قدردانی از باشگاه‌های برتر در استان اردبیل سبب ایجاد انگیزه در سایر باشگاه‌ها برای تقویت فعالیت‌های آنها می‌شود تلاش می‌کنیم تا این امر به شکل صحیح و مطلوب در استان اردبیل انجام شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار