فرماندار کوهبنان:

طبق قانون با متخلفان انتخاباتی در کوهبنان برخورد می‌شود

فرماندار کوهبنان گفت: بدون هیچ‌گونه اغماضی با جدیت و طبق قانون با متخلف یا متخلفان در روند برگزاری انتخابات در شهرستان برخورد می‌شود.
کد خبر: ۱۵۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱ 05 January 2016
محمدرضا مهدلو ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله النمر اظهار داشت: به فرموده حضرت امام(ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی در حال صادر شدن به بسیاری از کشورهای جهان است.

وی ادامه داد: دشمنان که از این امر احساس خطر و ترس فراوان دارند، درصدد مبارزه با علمای شیعه برآمدند که از آن جمله در عربستان و نیجریه این خباثت‌ها را شاهد بودیم، لذا در نهایت کینه و دشمنی عالم برجسته شیعیان عربستان را به شهادت رساندند تا فریاد اسلام‌خواهی و استکبارستیزی مردم را خاموش کنند.

فرماندار کوهبنان تأکید کرد: دشمنان با این افکار واهی درصدد هستند که مانع گسترش اسلام و صدور انقلاب اسلامی به سایر نقاط جهان باشند، اما با شهادت آیت‌الله النمر صدها نفر مبارزه و رزمنده دلاور جای او را می‌گیرند تا راه شهیدان را با صلابت و قدرت ادامه دهند.

وی یادآور شد: در حال حاضر بحث انتخابات در داخل و خارج به‌عنوان بحث روز مطرح است در حالی که ثبت‌نام کاندیداها انجام شده و به‌زودی توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت افراد تأیید صلاحیت شده معرفی می‌شوند تا زمینه برای برگزاری تبلیغات و انتخابات باشکوه و گسترده فراهم شود.

مهدلو اظهار کرد: مدیران اجرایی باید به‌عنوان مجریان انتخابات جایگاه خود را بشناسند و از حضور در جلسات خانگی و خصوصی انتخاباتی پرهیز کنند و از جایگاه خود و امکانات اداری به نفع یا علیه کاندیدی استفاده نکنند در غیر این صورت باید جوابگوی قانون باشند.

وی ابراز داشت: در حالی که اکثر نیروهای اجرایی از مردم هستند و بحث نظارت و بازرسی بر امر اجرای انتخابات وجود دارد هرگز نمی‌تواند تقلبی در انتخابات صورت گیرد، اما بحث و دغدغه ما تخلفاتی است که از طرف کاندیداها، طرفداران و... صورت می‌گیرد که به عنوان جرم انتخاباتی بدون هیچ‌گونه اغماضی با جدیت طبق قانون با متخلف یا متخلفان برخورد می‌شود.

فرماندار کوهبنان تصریح کرد: سعی شود در جریان انتخابات حفظ حرمت‌ها مدنظر قرار گیرد و از تخریب کاندیداها و طرفداران آنان پرهیز شود و قانون‌مداری را سرمایه کار خود قرار دهیم.

مهدلو گفت: در انتخابات پیش‌رو بیش از دو برابر دوره‌های قبل کاندیداها ثبت‌نام کرده‌اند، لذا رقابت در این دوره بسیار تنگاتنگ است و از طرفی دشمنان و بدخواهان نظام هم در این دوره حرف‌ها و کارهای کاندیداهای ما را با دقت بیشتری رصد می‌کنند تا روزنه‌ای برای نفوذ و تفرقه بین افراد پیدا کنند که هوشیاری و دقت نظر بیشتر همگان را می‌طلبد.

حجت‌الاسلام رضا قاسمی رئیس دفتر امام جمعه کوهبنان ضمن محکوم کردن اعدام رهبر شیعیان عربستان گفت: مولای متقیان حضرت علی(ع) تأکید دارند، «وقتی کسی صحبت می‌کند و سخنی را بر زبان جاری می‌سازد شما به بیانات او توجه کنید اگر حرفش حق بود پذیرا باشید».

وی ادامه داد: باید در زندگی فردی و اجتماعی کلام حق را به‌کار ببریم و نگذاریم که پست و مقام، ثروت و... زمینه تکبر و خودخواهی در وجود ما را رقم بزند و بین ما و کلام حق فاصله به‌وجود آورد، لذا برای پیشرفت باید نقاط ضعف را برطرف کنیم که برای اجرایی شدن این مهم باید همواره پذیرای حرف حق باشیم.

رئیس دفتر امام جمعه کوهبنان اظهار داشت: مردم آزادی‌خواه و حق‌طلب جهان چون کلام حق را از انقلاب اسلامی و منویات و فرمایشات رهبر فرزانه و متفکر انقلاب درک کرده‌اند، درصدد مبارزه با حکام ظلم و جور خویش برآمدند و خواستار گرایش به اسلام و انقلاب اسلامی هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار