درآمدهای ثبت اسناد آذربایجان غربی به ۱۹۰ میلیارد ریال رسید

مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی گفت: در ۹ ماهه سال ۹۴ درآمدهای اداره ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی به بیش از ۱۹۰ میلیارد ریال رسید.
کد خبر: ۱۵۷۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲ 05 January 2016

امیر جوان‌کیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: امسال تا انتهای آذرماه میزان وصول مطالبات بانکی اداره کل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی به 490 میلیارد ریال رسیده که به نسبت مدت مشابه سال قبل 95 درصد افزایش داشته و در همین زمان میزان درآمدهای این اداره به 190 میلیارد ریال رسیده است.

وی افزود: هنوز 300 میلیارد ریال از چک‌های برگشتی شهراری ارومیه باقی مانده و وصول نشده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح کاداستر شهری در استان به پایان رسیده، اما چون برای طرح کاداستر جامع منابع مالی لازم پیش بینی نشده اجرای آن توفیقی نداشته است.

وی تصریح کرد: امسال برای 60 هزار هکتار از اراضی ملی آذربایجان غربی سند مالکیت صادر شده و 45 هزار و 500 سند مالکیت روستایی نیز صادر شده و علاوه بر آن 500 موقوفه نیز سند رسمی خود را دریافت کرده‌اند.

جوان‌کیا اظهار داشت: کار آرشیوسازی پرونده‌های ثبتی در تمام شهرهای آذربایجان غربی انجام می‌شود تا در آینده نیاز به دسترسی فیزیکی به پرونده‌های مختلف به حداقل برسد.

وی افزود: این کار هم اینک در ارومیه توسط 50 نفر نیروی انسانی در حال انجام است و از 40 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و در میان شهرستانهای آذربایجان غربی نیز فقط در ماکو به انتها رسیده ولی در بقیه شهر‌ها هنوز آغاز نشده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار