مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام؛

ابعاد نفوذ دشمنان/ هر انسان آزادی‌خواهی شهادت آیت‌الله النمر را محکوم می‌کند/ نقش مهم رسانه‌ها در شرایط حساس کنونی

حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان ظهر دیروز(14 دی) در نشست خبری با اصحاب رسانه و در جمع شورای بسیج رسانه استان ایلام، اظهار داشت: حرکت ددمنشانه اخیر عربستان در به شهادت رساندن آیت‌الله النمر دل همه مسلمانان و مردم آزادی‌خواه و منصف را در سراسر جهان به درد آورد.
کد خبر: ۱۵۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 05 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: هر انسان آزادی‌خواهی شهادت آیت‌الله النمر را محکوم می‌کند و این حرکت آل سعود یک جنایت بزرگ است.

وی افزود: دشمنان نظام اسلامی و انقلاب و نظام سلطه، در آستانه انتخابات، برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای رخنه و نفوذ در عرصه‌های مختلف انجام داده‌اند که باید مراقب بود.

حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان ظهر دیروز(14 دی) در نشست خبری با اصحاب رسانه و در جمع شورای بسیج رسانه استان ایلام، اظهار داشت: حرکت ددمنشانه اخیر عربستان در به شهادت رساندن آیت‌الله النمر دل همه مسلمانان و مردم آزادی‌خواه و منصف را در سراسر جهان به درد آورد.

وی، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ دشمنان در  عرصه‌های مختلف در کشور، تصریح کرد: شرایط بعد از توافق هسته‌ای و برجم شرایط بسیار حساسی است و دشمنان نظام اسلامی و انقلاب به دنبال نفوذ در عرصه مختلف کشور هستند که باید در این زمینه مراقبت‌های لازم صورت گیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، در این نشست خبری اظهار کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در زمینه‌ها مختلف به‌ویژه در شرایط حساس کنونی بر عهده‌دارند.

وی افزود: کاری که عربستان انجام داده در واقع یک جنایت بزرگ است و هر انسان منصفی این حرکت را نمی‌پذیرد.

حجت‌الاسلام شمس‌الله جلیلیان؛ با اشاره به اینکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مسئله هسته‌ای تنها یک بهانه است، یادآور شد: دشمنان نظام اسلامی تمامی راه‌ها را بررسی کرده‌اند و همواره به دنبال براندازی هستند و باید آگاه بود که توطئه‌های دشمنان تمام‌نشدنی نبوده و خصومت آنان با نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، بابیان اینکه یکی از مواردی که در بحث نفوذ موردتوجه دشمنان است و در معرض خطر قرار دارد رسانه است، ابراز کرد: رهبر انقلاب اسلامی به‌عنوان دیده‌بان نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از 70 مرتبه بحث نفوذ را موردتوجه قرار داده‌اند و هنر رسانه این است که در این خصوص به جامعه آگاهی  داده و با بصیرت در این زمینه عمل کند.

وی با تسلیت شهادت آیت‌الله النمر ادامه داد: آیت‌الله النمر یکی از علمای برجسته بود که مقام معظم رهبری در مورد وی تعبیرات زیبایی به کار بردند و معظم‌له فرمودند «سعودی‌ها یک انسان عالم و آمر به معروف و ناهی از منکر و دارای تعصب دینی را به شهادت رساندند و قطعا این خون دامن آنان را خواهد گرفت.»

این مسئول اضافه کرد: آیت‌الله النمر به صورت شفاف مطالب خود را بیان می‌کرد و انتقادات وی برای دستگاه آل سعود قابل پذیرش و تحمل نبود و در عصر آزادی بیان و عقیده توسط آل سعود به شهادت رسید.

وی، بابیان اینکه بر اساس تأکیدات امام راحل(ره)، آمریکا شیطان بزرگ است، گفت: آمریکا دست از شیطنت خود برنداشته و عوض نشده است و در حال حاضر نیز به دنبال فتنه و نفوذ در داخل کشور در زمینه‌های مختلف و با بهانه‌های دیگری ازجمله حقوق بشر و تروریسم و فشار برنهادهای مختلف جمهوری اسلامی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، با اشاره به اینکه خوب حرف زدن و حرف خوب زدن یکی از رسالت‌های رسانه‌هاست، تصریح کرد: رسانه‌ها همانند طبیب در جامعه هستند و باید تلاش کنند رسالت سنگینی که امام راحل و شهدا بر دوش آن‌ها نهاده‌اند به نحو مطلوب انجام دهند و به نیازها و خواسته‌های جامعه توجه داشته باشند و به معیارهای ارزشی که مشخص‌شده است در جامعه بپردازند.

جلیلیان با بیان اینکه به شهادت رساندن آیت‌الله النمر از برنامه‌ریزی‌های دشمنان بوده و نشان‌دهنده عمق ضعف دشمنان است، تصریح کرد: در حال حاضر اختلافات گسترده‌ای بین مسئولان ارشد در رژیم آل سعود وجود دارد و این بیانگر عمق ناتوانی و بی‌کفایتی این رژیم است.

وی ادامه داد: ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی ریشه در نظام سلطه دارد و به سردستگی ایادی آن در منطقه اجرایی می‌شود.

جلیلیان اضافه کرد: قطعا از جنجال‌های منطقه آمریکا و اسرائیل سود خواهند برد و در ارتباط با واقعه اخیر برخی از کشورهای جهان آن را محکوم کرده و در واقع موضع‌گیری داشته‌اند.

حجت‌الاسلام جلیلیان، بابیان اینکه خطم امام راحل و شهدای عزیز و کلام رهبری کاملاً مشخص است، یادآور شد: یکی از ابعاد نفوذ دشمن رسانه است و در این در حالی است که از مجموع 17 هزار ماهواره در جهان بیش از 3 هزار ماهواره برای کشور ایران اسلامی برنامه دارند و هدف آن نفوذ فرهنگی در جامعه و در بین خانواده‌هاست که رسانه‌ها نقش مهمی در مقابله با این هدف شوم دشمن‌دارند.

وی، در ادامه بابیان اینکه یکی از منفذهایی که دشمنان برای آن برنامه‌ریزی کرده انتخابات و کرسی‌های مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است، ابراز کرد: دشمنان در زمینه انتخابات در زمینه انتخابات برنامه‌ریزی و مهندسی کرده و تفکر آمریکا و نظام استکبار این است که برای پیروزی بر انقلاب، اکثریت انقلابی را حذف و جای خود را به افراد غیرانقلابی دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام،  با تأکید بر اینکه حذف تفکر انقلابی درصحنه‌ها مهم و حساس انتخابات به‌ویژه مجلس خبرگان رهبری مدنظر دشمنان است، گفت: مطرح کردن مسائلی مانند شورای رهبری و نظارت بر رهبری در سطح جامعه در آستانه برگزاری انتخابات 7 اسفند یکی از توطئه‌های دشمنان بوده که متأسفانه برخی افراد در داخل نیز به دنبال دامن زدن به این مسائل هستند.

حجت‌الاسلام جلیلیان، در ادامه افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتخابات هیچ‌گونه دخالتی نداشته و له و یا علیه هیچ‌کسی در انتخابات نخواهد بود و چنین دیدگاهی نیز در سپاه وجود ندارد و درشان سپاه نیز نیست، اما در راستای حضور حداکثر مردم در پای صندوق‌های رأی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انجام‌وظیفه خواهد کرد.

وی، بیان کرد: حضور حداکثر مردم درصحنه انتخابات و در پای صندوق‌های رأی جواب فتنه گران و دشمنان نظام اسلامی است، گفت: کسانی باید موردتوجه مردم قرار گیرند که متعهد به اسلام و دستوارت دین بوده، نسبت به ولایت تبعیت و ولایت‌پذیری داشته، نسبت به دشمنان مقاومت و سازش‌ناپذیری داشته، نسبت به مردم روحیه خدمتگزاری و نسبت به کار توانایی و تخصص لازم را داشته باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام، در پایان با اشاره به شهادت مظلومانه شیخ نمر باقر النمر رهبر شیعیان عربستان و جنایت رژیم آل سعود، خاطرنشان کرد: به‌طورقطع شهادت این روحانی برجسته ویارانش، زمینه‌های نابودی هر چه زودتر رژیم آل سعود را فراهم خواهد کرد و این توطئه دشمنان نیز خنثی خواهد شد.

گفتنی است، در ادامه این نشست که با حضور سرهنگ علی محمدی، مسئول بسیج رسانه استان و سرهنگ نوروزی روابط عمومی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام برگزار شد، شورای مرکزی بسیج رسانه در خصوص برنامه‌ها و اقدامات انجام‌گرفته در سطح بسیج رسانه باهم بحث و تبادل‌نظر کردند./پ

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار