بخشدار مرکزی بافق از تجهیز 23 پارک روستایی در روستاهای این بخش به وسایل بازی خبر داد.
کد خبر: ۱۵۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 04 January 2016

به گزارش تابناک یزد،محمد رضا فتاحی اظهار داشت: علاوه بر روستاهای دارای دهیاری دو روستای شورا دار فاقد دهیاری نیز از این امکانات و تجهیزات برخوردار شدند.

بخشدارمرکزی بافق به میزان هزینه خرید و نصب وسایل بازی کودکان اشاره کرد و گفت: این وسایل با اعتباری افزون بر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات اداره کل امور روستایی و شورا های استانداری یزد و دهیاریهای خریداری و در محل پارک کودک روستاها نصب و راه اندازی شده است.
وی افزود: ایجاد فضای بازی و نصب کف پوش از جمله دیگر موارد تجهیز پارک های کودک روستاهایی این بخش است که عملیات اجرایی آن در قالب همین اعتبار انجام شده است.
فتاحی خاطر نشان کرد: خرید و نصب وسایل بازی کودکان برای سه روستای باقی مانده در دستور کار قرار دارد که به محض تامین اعتبار لازم، کودکان این روستاها نیز از وسایل مدرن بازی در پارک محل خود بهره مند می شوند.
وی با بیان اینکه خطر آفرینی این وسایل نسب به ابزار و وسایل قبل بسیار کمتر است گفت: این وسایل از سازه های پلی اتیلن با حداقل پروفیل به کار رفته بر حسب نیاز است.
بخشدار مرکزی بافق اضافه کرد: تمام محصولات تا 80 درجه سانتیگراد دمای محیط هیچ گونه تغییر فرمی بروز نداده و قابلیت احتراق ندارند.
فتاحی عدم انتقال و هدایت گرمای هوا به کاربر و همچنین عدم زنگ زدگی از دیگر امتیازات وسایل جدید پارک کودک روستایی برشمرد.
بخش مرکزی بافق متشکل از سه دهستان با 140 روستا دارای 8 هزار نفر جمعیت، 21 دهیاری مصوب و 26 روستای دارای شورا اسلامی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار