مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان

کمبود نقدینگی،مشکلات بازار، ومواد اولیه مهمترین مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی لرستان است

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان مشکل کمبود نقدینگی،مشکلات بازار،مشکل ماشین آلات ومواد اولیه را از مهمترین مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان عنوان کرد.
کد خبر: ۱۵۶۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۱ 03 January 2016

به گزارش خبرگزاری تابناک  از لرستان ، فرزاد محمدی در جلسه ستاد تسهیل واحدهای تولیدی استان لرستان گفت: مشکل کمبود نقدینگی،مشکلات بازار،مشکل ماشین آلات ومواد اولیه را از مهمترین مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان دانست و اظهار داشت: بابررسی مشکلات و ایجاد راهکار برای رفع موانع تولید در استان می توان زمینه های رشد وتوسعه صنعت لرستان را فراهم کرد.


مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان با بیان اینکه در قالب این ۱۵۹ واحد راکد بیش از ۵۹ هکتار زمین مورد استفاده قرار گرفته شده است بیان داشت: میزان سوله های خالی در قالب این واحدهای راکد نیز ۱۷ هکتار است.

محمدی ارزش این واحدهای راکد در لرستان را ۲۲۴ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: تعداد فرصت های شغلی که به واسطه تعطیلی و راکد بودن آنها در استان از دست رفته بیش از دو هزار و ۹۳۴ مورد بوده است.

وی همچنین میزان انرژی از دست رفته به واسطه راکد بودن این واحدها در استان را ۸۷۰ هزار متر مکعب آب و ۳۳۹ مگاوات برق اعلام کرد و گفت: همچنین در حال حاضر ۲۲۳ واحد تولیدی در شهرکهای استان وجود دارد که پایین تر از ظرفیت اسمی خود تولید می کنند.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان تصریح کرد: اگر این تعداد واحد در استان به بهره برداری می رسید و فعال بود بیش از دو هزار و ۹۳۴ فرصت شغلی در لرستان ایجاد می شد.

وی اضافه کرد: واحدهای راکد یاد شده در استان 33 هزار و 998 کیلو وات برق در استان را اشغال کرده اند که با این میزان آب و برق می توان دو واحد تولیدی صنعتی عظیم همچون لاستیک سازی را در لرستان احیا و ساخت.
وی مشکل کمبود نقدینگی،مشکلات بازار،مشکل ماشین آلات ومواد اولیه را از مهمترین مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان دانست و اظهار داشت: بابررسی مشکلات و ایجاد راهکار برای رفع موانع تولید در استان می توان زمینه های رشد وتوسعه صنعت لرستان را فراهم کرد.
محمدی در ادامه با اشاره به اهمیت راه اندازی کلینیک سیار صنعت در لرستان نیز گفت: راه اندازی این کلینیک با حضور نخبگان صنعتی و اداری استان می تواند در شناسایی بهتر مشکلات صنایع بحران دار استان وهمچنین ایجاد زمینه های رفع مشکلات آنان موثر باشد.
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان افزود: با ایجاد این کلینیک و حمایت های مدیریت ارشد استان میتوان زمینه رفع مشکلات وهمجنین شناسایی تهدید های احتمالی را فراهم کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار